duminică, 28 martie 2010

Dragul Facebook

Astazi am incercat sa accesez Facebook de pe telefon. Cand am dat log-in, mi-au zis ca trebuie sa urmez nu stiu ce pasi deoarece sunt in alta zona decat cea in care accesez Facebook in mod normal. De acord, deoarece ma aflam in satul Soimari...undeva pe langa Ploiesti, mergand cu masina. Din cauza ca mie mi se face rau cand citesc in masina, am renuntat sa le urmez lor pasii si am zis sa fac asta acasa. Zis si facut. Doar ca mi-a luat cam o ora. De ce? Pentru ca dragii de ei cu securitatea lu peste vroiau sa se asigure ca nu cumva altcineva sa imi acceseze mie contul din Soimari (poate comitea frauda secolului) si sa scriu literele care apareau intr-un chenar,stiti voi. Doar ca mie NU imi aparea chenarul!!! Dupa ce m-am chinuit am reusit intr-un final sa ma loghez (mi-am schimbat parola de doua ori si apoi m-au logat, bla bla) mi-au cerut scuze pentru inconveniente, procedura de rigoare...mi-au zis ca da, m-am logat din alta parte. INSA...de unde mi-au zis ei ca m-am logat? Din NORVEGIA =))) Deci da, dragutii de oameni de la facebook m-au localizat in Norvegia:)) Deci banuiesc ca fiecare sat romanesc are un echivalent in cine stie ce tara:))

Niciun comentariu: