joi, 22 aprilie 2010

Competentele digitale (cu intarziere)

A mai trecut o zi, a mai trecut o proba de bac. Cred ca voi incepe sa postez ceva dupa fiecare. Pentru ca na, dupa fiecare proba, sunt, mai mult sau mai putin, revoltata. Proba pe care am dat-o acum este cea de competente digitale, bla bla bla computer stuff, bla bla bla mare certificat ce voi primi eu, bla bla bla ce smechera sunt. Ca orice proba de examen, si aceasta a avut regulile ei, nu copia nu te inspira etc. Dar ce te faci cand esti sanctionat chiar daca nu copiezi? Urmatoarea lege spune asa: Se interzice candidaţilor să pătrundă în sală cu orice fel de lucrări: manuale, dicţionare, notiţe, însemnări etc., care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum şi cu telefoane mobile şi cu orice mijloc electronic de stocare a informaţiei, de calcul sau de comunicare. Nerespectarea dispoziţiilor referitoare la introducerea de materiale interzise în sala de examen duce la eliminarea din examen a candidatului de către preşedintele comisiei de examen, INDIFERENT DACA MATERIALELE INTERZISE AU FOST FOLOSITE SAU NU.
Repet, indiferent daca au fost folosite sau nu. Adica daca eu am un telefon in buzunar, nu ma ating de el tot timpul examenului si mi-l gaseste cineva, eu nu mai intru in bac. Pentru ca am un telefon in buzunar pe care NU IL FOLOSESC. Bitch, say what? asa merge treaba acum? Adica un elev care are un telefon si nu il foloseste va fi sanctionat la fel ca un coleg care are o casca in ureche si asculta ce ii zic altii pentru a copia. Pai scuze domne, but that's a little overreaction. Sa presupunem printr-un incredibil absurd ca eu sunt o eleva model, nu copiez, sunt premianta clasei. Dar intamplator, in perioada bacului, astept un telefon important. De la mama mea, ca sa imi spuna ca bunicul meu, care era operat a supravietuit sau nu (that's just fictional). Sau poate astept un telefon de la o facultate din afara ca sa imi spuna ca am fost acceptata. Sau cine stie cate motive urgente exista pentru ca oamenii sa raspunda la telefon. Oare chiar acestea nu conteaza? Oare chiar asta a ajuns sa fie crima suprema? Si chiar daca nimeni nu are problemele enumerate, oare aia de sus de acolo din minister nu isi dau seama ce greu e sa privezi un om de telefonul lui fie ca il foloseste SAU NU?

Niciun comentariu: