luni, 1 iunie 2009

What time is it? Summer time!

A venit vara! De data asta doar teoretic, pentru ca practic am simtit-o cu totii pe pielea noastra cam de vreo luna incoace. Este vara, anotimpul fara scoala, anotimpul papucilor, al bronzului si al inghetatei. Chiar imi era dor de mirosul pastilelor de tantari care imi inunda camera in fiecare seara. Imi era dor de plimbari in parc noaptea, imi era dor sa simt caldura pe fiecare parte din mine. Ce mai, iubesc vara! Debutand cu un 1 iunie nu prea notabil, cu nici un eveniment memorabil (poate doar ultima zi a copilului care ma include si pe mine, totusi, zi in care nu am facut nimic interesant), se anunta a fi o vara mai frumoasa ca ultima. Cel putin deocamdata. Deja am luat cu asalt magazinele pentru a cumpara inghetata si in curand voi abuza si de soarele asta (citand pe cineva drag: ce norocos e soarele, arde pe toata lumea:)) ) care parca ma cheama sa aiba grija de melanina mea:D am intrat in vara cu o atitudine destul de pozitiva care sper ca va ramane constanta sau se va imbunatati pe parcursul urmatoarelor luni. Anumite lucruri s-au schimbat fata de vara trecuta, si recunosc, nu va mai fi la fel fara tine, draga mea...prietena. Insa capul ramane sus, ca sa ma simt bine, si ca sa ma bronzez bine:D asa ca ma declar oficial pregatita pentru vara care tocmai a sosit!

Niciun comentariu: