luni, 25 mai 2009

Se repara rulantele

Avand in fiecare zi drum pe la Piata Unirii, nu am putut sa nu remarc faptul ca scarile rulante de acolo, alea care ma urca pe mine la suprafata sa ajung la liceu, sunt in reparatii. Asa ca rog publicul sa isi imagineze ce HAOS e dimineata acolo pentru ca scarile nerulante de pe partea opusa nu fac fata aglomeratiei matinale. Si rog publicul sa imi spuna ce crede, pentru ca eu nu voi merge in ruptu capului pe acolo. Prefer sa ocolesc pe la Unirii 1 ca sa nu fiu calcata in picioare. Am remarcat ceva interesant. Reparatiile dureaza pana in 2011. Adica Doua Mii Unșpe. Adica 2 ani. Adica 2 ani acolo va fi santier. Adica eu voi fi la facultate cand vor termina aia lucrarile. Si intr-adevar. Acesta este fara indoiala lucrul de care au nevoie bucurestenii. Scarile de la Unirii. Renovate. Ca pana acum nu ne placeau. In rest, Bucurestiul le are pe toate, hai sa facem scarile rulante mai performante, bagam muzica in timp ce oamenii urca sau punem plasme in parti ca tot am modernizat orasu cu plasme peste tot. Sau le facem masaj la picioare in timp ce urca. Alte imbunatatiri nu vad ce ar putea aduce. Din pacate, in orasul asta traim. Unde gropile din asfalt se adancesc pe zi ce trece. Unde hotii polenizeaza neincetat. Unde mai ai putin si cazi cu totul pe Lipscani ca cedeaza scandurile alea pe post de strada. Unde avem un pasaj care blocheaza juma de Bucuresti dar la care reparatiile nu continua. In orasul asta, noi avem nevoie de scari rulante NOI. Ca cele vechi incurcau tot Bucurestiul.

Niciun comentariu: