sâmbătă, 13 iunie 2009

Vacanta!

Pierzand total notiunea timpului in ultimele zile (am ramas extrem de socata ieri cand am vazut ca e 12 iunie, eu crezand ca e vreo 5-6) incep incet-incet sa constientizez ca am intrat in vacanta de vara. Parca nu m-am impacat inca cu ideea ca ma voi mai trezi la 6 dimineata abia peste 3 luni (!). Asa ca se pare ca nu am inceput vacanta asa de pregatita cum credeam. parca nu stiu cu ce sa incep, ce sa fac mai intai. vacanta mea a inceput cu o sambata pretty naspa, curatenie in casa, pregatiri pentru a pleca la tara. sper sa se imbunatateasca pe parcurs. oricum ultimele mele zile au avut o tenta weird, lucruri iesite din comun, chestii noi.
Mi-am luat Sims 3, asteptand un joc care sa nu ma mai ridice de la calculator cateva ore bune. dupa 5 minute de joc, l-am si dezinstalat. grafica proasta, proasta, proasta, cred ca si primul Sims se vedea mai frumos. Apoi, viteza de cacat. Imi lua vreo 15 secunde sa ii schimb culoarea de par Simsului meu. Ca sa nu mai zic de cat de URATI erau! imbracamintea de asemenea lasa de dorit iar dupa 5 minute, parca nu stiam ce sa mai fac...si asta a fost cu mult-trambitatul Sims 3. am primit de la scoala o rama suuper tare:x cu un cacat de hartie in ea pe care scrie Pentru performante scolare! frate...ce performante scolare??? cu media 4 la matematica, imi dau si eu seama...oricum...rama e frumoasa! poza insa...vreau sa o schimb. nici macar nu scrie numele meu pe ea. In alta ordine de idei, abia pot sa ma incalt. dupa o noapte alba petrecuta pe strazile bucurestiului, singura, picioarele mele au cedat noilor mei teneshi si au dat borshu pe afara. asa ca mai mult decat papuci nu pun in picioare vreo saptamana pana se refac piciorutele, multumita 'prietenilor mei'. din fericire, nu a fost nevoie sa parcurg intreaga distanta de la Unirii pana acasa. Multumesc, Azazeeel!! ^:)^. It was a long week...dar cred ca cea mai tare parte a fost iesirea cu colegii in Fire, mai exact partea in care fiecare si-a spus parerea despre celalalt, cu bune si cu rele. Eu am vorbit cel mai mult:)) ma scuzati daca am accentuat mai mult partile rele, dar veti avea mai multe ocazii sa aflati si impresia buna pe care mi-o lasati, asta in caz ca nu ati aflat-o deja. btw, va iubesc. acum nu imi ramane decat sa astept vara, respectiv tabara din Grecia, desi mai sunt...2 luni:| oricum...bine ai venit, vacanta!! sa nu te grabesti sa treci!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ca sa fiu sincera m-a facut sa ma simt foarte bine discutia aia, in sfarsit s-au dat toate cartile pe fata.
Cat despre partile rele, doar daca le stii poti sa lucrezi asupra lor de unde rezulta o parte buna in plus :>