miercuri, 17 iunie 2009

Banca Transilvania, Metrorex si altele

Am fost astazi la Banca Transilvania sa platesc niste rate pe care mi le-a dat mama. Ajung acolo, 2 oameni in fata mea. Tanti care era prima avea de asemenea o factura. Nu stiu cat a tinut-o tipa de la ghiseu inainte sa vin eu, dar dupa ce am venit, a mai tinut-o 9 minute. Nu imi venea sa cred. Statea sa numere banii primiti in felul asta: mai lua o bancnota, mai isi umezea degetele, mai se uita sa vada daca nu e falsificata si tot asa. Pana si tanti era exasperata. Al doilea nene vroia sa schimbe 100 de euro in lei. Adica 420 de lei. Nu zic ca tanti i-a dat intreaga suma numai in bancnote de 10 lei! Adica 42 de bancnote. Si iar a inceput sa le numere cu umezitul de rigoare al degetelor. S-a uitat si nenea crucis la ea..dar ce era sa faca. Vine randu meu. Ia tanti factura mea, se uita. Suma pe care trebuia sa o platesc era trecuta pe factura. Se uita tanti pe factura, la suma de platit si spre uimirea mea ma intreaba: Cat trebuie sa platesti? Ii raspund: scrie acolo, nu vedeti? Ea: ba da, dar zi-mi tu. Eu: bine dar nu stiu exact cat am de platit, uitati-va acolo. Ea: pai nu, uita-te tu sa imi spui. Imi da factura, citesc eu suma si dintr-o data parca i s-au deschis toate portile destinului. Ca de, asa e la noi. Si ca sa nu ma enervez suficient pentru o zi, ma duc spre metrou. Tanti de la cartele trancanea despre nu stiu ce surate cu alta tipa de pe acolo. Cer...2 calatorii. Ea se uita la mine de parca nu aveam nici cel mai mic drept sa ii intrerupt discutia si ma pune sa repet. Am repetat un pic mai tare: 2 calatorii! Se uita si mai urat la mine...ma intreaba, 2 cartele sau 2 calatorii? I-am zis din nou...2 calatorii! Imi da cartela mea si spune: da nu tipa aici! Si i-am zis: altfel nu stiu cum puteam sa va acopar in timp ce urlati acolo noile barfe. A reusit sa taca din gura:D
Am incercat astazi de asemenea sa gasesc (din nou, pt a 3a oara!!) Green Tea cu Iustin:)) si dupa o mare plimbare prin acest triunghi al bermudelor autohton in care ne pierdem de fiecare data...ne-am dat seama ca nu mai avem timp sa stam:)) chiar azi mi-a mai zis cineva ca de asemenea si el se pierde mereu in acea zona, deci e clar ca ceva e dubios intre Calea Calarasilor si Armeneasca...ne face de asemenea sa vedem lucrurile PROST deoarece o banala strada a Plantelor a fost citita de Iustin strada Platanelor iar de mine strada Planetelor:))) asa ca people, beware of za evil streets! Si poate imi gaseste si mie cineva punga cu cirese pe care am uitat-o la Unirii:((

Un comentariu:

iuliansirbu spunea...

Hai ca in curand vor baga automate pentru cartele la metrou - denumite sugestiv AVC :D si atunci vom scapa de "socializarea" cu casierele plictisite!