marți, 10 martie 2009

La nervi

Deci cred ca e prima postare care o scriu in starea asta de nervi!!! Nu vreau sa explic ce s-a intamplat doar sa tastez ceva ca altfel simt ca iar mai scot cateva butoane din tastatura. Asta e, credeti tot ce vrei voi, sunt proasta, tampita, ma plang prea mult, exagerez, "latru dar nici macar nu imi arat dintii" si asa mai departe. Credeam ca exista o persoana care sa imi aprecieze calitatile de dincolo de imaginea de prostuta aiurita pe care o afisez, dar se pare ca m-am inselat. Cred ca intr-adevar sunt singura care stie ca sunt capabila de mai mult decat arat. Pana o sa mi se puna mie pata sa pun tot ce am la bataie mai dureaza, pentru ca nu merita sa imi consum toata energia, o pastrez pentru atunci cand o sa am nevoie de ea pentru mai mult decat sa dovedesc unor persoane ca s-au inselat. Voi face si chestia asta, dar nu cu toate resursele de care dispun. Si nu aveti decat sa ma considerati cum vreti, I don't give a shit.
Si cum spuneam, daca vrei ca ceva sa fie facut bine, fa-o singur...

Niciun comentariu: