miercuri, 8 aprilie 2009

Cheers!

...pentru viata! Pentru toate lucrurile bune pe care ni le aduce! Pentru prieteni, pentru sentimente, pentru distractie, pentru chestiile specifice fiecarui an din viata! Pentru adolescenta si pentru nebuniile ei atat de mult regretate de cei care nu mai sunt adolescenti! Ne place sa traim, ne place sa iubim si sa petrecem. Asa ca..long live life! Traiasca spontaneitatea si lucrurile de moment. Pentru ca atunci cand vom fi mari ne vom aminti mai cu drag clipele de scurta nebunie decat amorurile in care ne-am implicat cu atata suflet si care ni se pareau mai importante...Pentru ca acum este perioada 'Carpe diem' unde ziua de maine este cufundata in necunoscut...perioada in care senzatiile noastre urca la maxim...mi s-a zis acum cateva zile...de ce ai facut chestia asta? Am raspuns: pentru ca imi place! si am fost intrebata iar...nu stii ca a fost doar de moment? Am raspuns again: tocmai de asta imi place! Persoana respectiva, fiind mai mare ca mine, a raspuns...tinerii astia...chestia asta nu m-a facut decat sa zambesc larg. pentru ca sunt tanara, pentru ca stiu ca persoana respectiva ar fi dorit sa nu fie atat de cumpatata incat sa faca numai ce este bine. sa ne bucuram pentru cei care nu mai pot da timpul inapoi si sa profitam de timpul care il avem la dispozitie pentru a trai viata la maxim. pentru ca parintii, cel putin mama mereu imi zice: crezi ca ai lumea la picioare! ei bine, este cea mai grozava senzatie si o traiesc din plin! Traiasca viata!

Niciun comentariu: