marți, 25 noiembrie 2008

teama de limite?

O zi noua. Intamplari noi. Aceiasi prieteni. Am fost si eu la scoala dupa o absenta de aproape o saptamana...am revazut fetze dragi...dar si fetze mai putin dragi de pe care se citea oftica si ura pt ca exist ;)) insa ma axez numai la fetzele dragi pt ca alea merita..ma rog...e cam ciudat..incep tezele si sunt PRAF :: whatever...am si pierdut notiunea timpului cat am stat acasa...si nu, nu am stat degeaba, abia am avut timp sa dorm si sa ma mai bucur de putine chestii care imi plac...o bila, un film, alea :P (simte-te, te-am adaugat intr-o postare :D ) zile in care mi-am depasit niste limite. Sentimentale. Intelectuale. Sociale. Si m-am decis ca ma voi schimba un pic:) mi-am luat una grav in cap care m-a trezit la realitate din visul meu cu 'iubiri adevarate' care se pare ca intr-adevar, e doar un vis. si trezindu-ma...mi-am dat seama...ca intr-o melodie ff tare..'si daca dragoste nu e...parca e bine.' chiar ma simt mai bine acum...nu ma mai deranjeaza melodiile triste...nu ma mai simt capabila sa mai tin prea mult la cineva...ceea ce oarecum e bine pentru ca la mine a tine la cineva = sufferin` :) asa ca ma simt eliberata :D imi pastrez iubirea pt tovarasii mei si cand voi sti ca sunt iubita, voi iubi si eu. pana atunci..no commitments, no feelings. and damn it feels good!

Niciun comentariu: