duminică, 23 noiembrie 2008

it's what you do with what you have left.

hard week 4 me. very hard. exhausting. ce pot sa mai zic, abia vad tastatura. saptamana cu mai multe downs decat ups. totusi am avut activitati care mi-au mai oferit putina experienta. sunt destul de mandra de ce am realizat saptamana asta. sunt mandra ca stiu ca am dat tot ce am putut chiar daca nu am avut de castigat decat experienta. sunt mandra ca am spus ce gandesc, ca am zis 'nu' unde pana acum ziceam 'da'. ca nu mai privesc inapoi. si ca am in sfarsit puterea de a nu ma mai intoarce inapoi. chiar daca am fost la pamant, am gasit puterea de a ridica capul sus. si le multumesc celor care au fost langa mine saptamana asta. celor care m-au ajutat. celor care au mai strecurat cate un curcubeu printre ploaie. I said it and I'll say it again: I love my friends. pentru ca doar ei imi aduc zambetul pe buze. Thanks, guys! si chiar daca nu am chiar tot ce vreau, chiar daca nu toate s-au aranjat cum as fi vrut, chiar daca trecutul mai intra neinvitat pe aici, nu imi pasa. trecutul ramane in spate, cu amintiri cu tot. remember if u read, lucrurile pe care le pierdem nu conteaza, conteaza cele care ne-au ramas. another advice. ignora-i pe cei care iti vor raul. nu te cobori la nivelul celor care chicotesc pe la spate, care rad si urla si gesticuleaza pentru a se face observati, care se uita urat la tine crezand ca iti pasa, care te jignesc. nu face si tu asta. nu te pune la mintea celor care iti vor raul. persoanele de genul nu merita sa ii privesti in ochi. esti mai valoros de atat. si totusi, nu trage concluzii asupra unei persoane pana nu vezi de ce e in stare. repet, pana nu VEZI. ca degeaba auzi de la altii. fiecare cu parerea lui. eu mi-am exprimat parerea de multe ori, inclusiv in postarea de dinainte. si ca sa raspund aici, pentru ca prefer sa scriu pe blogul meu decat sa imi irosesc cuvinte pe o persoana care nu merita, nu judec in necunostinta de cauza. judec din ceea ce vad si din ceea ce traiesc pe pielea mea. daca vroiai sa faci altceva, faceai. daca vroiai sa faci CEVA, faceai. e problema ta daca nu iti dai seama cand gresesti, inseamna ca esti prea tantalau cand ranesti pe cineva si nu vezi. so shut up, mind your own life, stop messin` in mine. eu stiu cui ii zic asta, si tu vei sti daca vei citi. in fine. cum am zis. the past stays back. present's here! so...carpe diem, prezentul conteaza, fa ceea ce gandesti pt ca dupaia sa nu ramai cu gandul 'cum ar fi fost daca'. nu exista 'poate' exista vreau si nu vreau. Let's live our lives! love to live and live to love!

Niciun comentariu: