joi, 6 noiembrie 2008

Pentru tine.

Pentru oamenii care mint. Cei care nu au pic de constiinta. Cei carora nu le pasa ca ii fac pe altii sa sufere. Cei care ranesc in timp ce ei se distreaza. Cei care acum zic ceva si maine total opusul. Cei care renunta la orice scrupule ca sa pice ei bine. Cei care nu inteleg ce e aia ironie si o iau de-a buna. Cei prefacuti. Cei care zic ca nu cred in vorbe cand numai gura e de ei. Cei care aburesc fara sa gandeasca. Cei care lucreaza pe la spate. Cei care te aduc in al noualea cer pentru ca apoi sa te bage in pamant. Cei care te privesc in ochi in timp ce spun minciuni. Cei egoisti care se gandesc doar la ei. Cei care vor sex si atat. Cei care atunci cand vad ca nu le merge cu vrajeala incearca sa se scoata fara scrupule. Cei care se ascund sub fustele prietenei si le lasa sa vorbeasca in locul lor. Si pentru cele care sunt dispuse sa faca asta. Spalati-va pe cap unul cu altul in lumea voastra, nu mai incercati sa va bagati in rand cu oamenii care au constiinta, ca va bateti cap in cap. Mai bine mintiti-va intre voi decat sa intrati printre oamenii care iubesc adevarul. Aveti macar un pic de considerent fata de oamenii care spre deosebire de voi au sentimente si au organele alcatuite si din altceva decat piatra si gheata. Nu mai incercati sa dati vina pei cei care nu au vina, uitati-va la propriile greseli si taceti din gura. Caci vorba aia. Mai bine sa taci si sa lasi lumea sa creada ca esti prost decat sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu. Daca se pare ca nu respectati lumea din jur respectati-va pe voi insiva si incercati sa va adaptati la lumea din jur decat sa incercati sa fortati lumea sa se adapteze. Spun lucrurile astea cu mai multa ura decat am mai pus vreodata intr-o postare, insa raman diplomata. Si asta nu pentru ca I've been dumped. Ci pentru ca am cunoscut persoane mai parsive si mai mincinoase decat am crezut vreodata ca pot face. Persoane care sunt in stare sa tavaleasca pe jos oameni care nu au nici o vina pentru a se scoate. Probabil daca as fi luptat putin mai mult as fi scos la iveala niste minciuni, insa dupa mai mult timp de gandire am realizat ca nu are rost, eu sunt impacata pt ca stiu ca nu am facut nimic din ce am fost acuzata si pentru ca Dumnezeu vede si Dumnezeu pedepseste. Nu ma intereseaza cum, stiu o va face. Eu raman cu capul sus, cu prietenii alaturi, cu trecutul in spate, viitorul in fata si Dumnezeu deasupra mea. E tot ce am nevoie. Persoanele care mananca cacat nu au decat sa il savureze pentru ca asta vor face toata viata. Si asta e pentru cel mai mare las si mincinos cu care viata mi-a dat sa ma intalnesc pana acum. Iar in caz ca citesti, astept criticile, asta doar daca vei fi atat de prost sa mai ai tupeul sa mai zici ceva, desi nimic nu ma mai mira.

Niciun comentariu: