luni, 13 octombrie 2008

Cine sunt? Sunt fericita.

Nu sunt deloc cine as fi vrut sa fiu. Niciodata nu am fost. Cateodata mama imi mai spune...de ce nu sunt ca nu stiu cine. Cateodata altii imi spun...de ce nu sunt nu stiu cum. Chiar in seara asta mama mi-a spus ca mai bine eram asa si pe dincolo. Si eu imi spun mereu asta. Ca trebuie sa fiu...altfel decat sunt. Desigur, sunt lucruri pe care nu le pot schimba. Si din pacate exact pe alea vreau sa le schimb. As vrea sa am cu totul alt caracter. Cred ca daca as cunoaste o persoana ca mie as ura-o. As vrea sa fiu opusul a ceea ce sunt. As vrea sa arat altfel. As vrea sa fiu frumoasa. As vrea sa am vocea altfel. As vrea sa zambesc altfel. Sa ma comport altfel. Mereu m-am intrebat...cum am dobandit caracterul pe care il am? Mama imi spune ca l-am mostenit de la tata. Ceea ce mi se pare ciudat pentru ca nu am crescut cu tata ca sa stiu ce comportament are. Deci? De ce sunt cum sunt? Anturajul? Poate. Faptul ca am crescut doar cu un parinte? Mi se spune des. Dar nu stiu...sunt atat de schimbatoare in tot ceea ce fac ca nici eu nu ma cunosc prea bine. As vrea sa fiu bine definita. Sa am asa...o trasatura generala. Eu nu cred ca am. Poate doar..ciudata. Ok, am o criza de personalitate. Pentru ca nu imi stiu personalitatea. Ma uit in zodiace cateodata..si pe bune daca mi se potriveste ce scrie despre zodia mea. Eu sunt tot. Eu sunt nimic. Vreau sa fiu ceva. Ceva clar. Cineva. As vrea sa fiu altfel decat sunt. Cu totul altfel. Nu prea pot. In orice caz...ma simt bine. Zilele astea m-am simtit bine. Cu motiv. Si fara motiv. Viata e frumoasa cateodata. Cand stii ca ai prietenii langa tine, cand alergi pe strada cu un zambet tampesc de fericit, cand in automat sunt 70 de mii si iti iei cafele sa te saturi, cand asculti muzica ta preferata, cand te duci la prietenii tai acasa la o barfulita, cand cineva iti ofera placere prin fiecare por din organism si te duce in al noualea cer, chiar daca stii ca nu vei avea nici un viitor cu persoana respectiva , cand acasa te asteapta o vietate care e atat de fericita ca te vede ca face pipi pe ea, cand chiulesti de la ore si iti place, cand mananci o ciocolata, cand simti ca soarele straluceste doar ca sa iti mai lumineze tie ziua, cand esti indragostita de cine nu trebuie dar nu iti pasa, pentru ca vrei doar sa iubesti, cand desenezi o fata zambareata cu creta pe strada, cand iti pui toata dragostea care poti sa o oferi intr-un simplu sms si esti fericita chiar daca nu iti raspunde, cand bei Coca-Cola, cand te invarti ca o dementa pe strada si nu te intereseaza, cand esti fericita fara motiv. Si cand toate astea se intampla deodata. Viata este frumoasa.

3 comentarii:

Anonim spunea...

alalalalalalife is wonderful \:D/
vad acum in dungi dupa ce ti-am citit postu asta :)))

Zmile Ztupid spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Zmile Ztupid spunea...

Din cate am citit esti incapatanata nu-ti place sa te contrazica cineva:) scuza-mi tupeu dar pentru cineva undeva ai cel mai al dreaku zambet cea mai frumoasa voce esti frumoasa de la balcon cu paru lung si de obicei acel cineva vine din partea persoanelor la care te astepti cel mai putin sau pur si simplu nu o sa iti dai seama de asta si o sa ii dai cu piciorul:) eu mereu m-am gandit ce ar fi daca as schimba corpul cu cineva cu ambalajul subtil neplacut vederii prietena mea m-ar recunoaste doar privindu-ma in ochi m-ar iubi pentru ceea ce sunt ce simnt? dupa cate am citit pe blogu tau mai ai multe de experimentat trebuiesa recunosc esti matura nu stii ce vrei dar esti matura si apropo:) bafta in continuare