joi, 16 octombrie 2008

Kids nowadays.

Cu totii mai vedem copii. Zilnic. Multi copii! Cel putin, eu vad extrem de multi...si ma uit la ei...si imi dau seama...ce mult s-au schimbat vremurile...vad copii la 13-14 ani cum fumeaza, umbla prin pub-uri, se fac emo sau mai stiu eu cum si vor sa para cu cel putin 3-4 ani mai mari. Si ma gandesc...eu la 13 ani inca jucam V-ati ascunselea in fata blocului...si acum vad fete care la varsta asta se machiaza cu tone de chestii, isi tapeaza paru si stuff like that. Pai eu pe atunci, clasa a 8-a si a 9a mai exact...habar nu aveam ce e ala machiaj...coafat parul nici atat...pe atunci eram doar pe afara jucandu-ma. Acum insa, pana si copiii de 10 ani au internet acasa, intra pe mess, au chiar si hi5 la varsta aia, ce sa mai...deja se cred adulti si profita de tot ce le ofera tehnologia pentru a exprima asta. Ceea ce mi se pare trist...eu am aflat ce e internetul prin clasa a 7a, iar acum, copiii de varsta asta sunt perfect constienti de cum sa il foloseasca si in ce scopuri...asa...revenind...de ce e trist? pentru ca se pierd copilarii...daca de la 13 ani te machiezi si ai tot felul de site-uri...pan la 20 de ani te plictisesti de viata...chiar mai devreme...si atunci parca incepe viata...ma uit la boboacele din liceul meu...si fac comparatie cum eram eu intr-a 9a...par pan la cur, necoafat, lasat de nebun, de machiat nici gloss nu cred ca foloseam...de fumat, iesit prin oras nici nu auzisem...si vedeam asa cum mi se deschid portile catre o noua viata...eram incantata, descopeream lucruri noi, socializam cu cei mai mari...nu aveam blog, nici hi5...un id de mess cu 50 de oameni in el...si era frumos. acum bobocii au freze care mai de care mai sofisticate, machiaj nu mai zic, nu vorbesc decat intre ei...se poarta asa cu superioritate...fumeaza...ies in Bamboo si altele;;) si se cred cei mai tari. S-au schimbat vremurile in asa masura...si ma gandesc si mai negativ cum va fi mai incolo...cum vor fi copiii mei...greu de imaginat...lumea se schimba...si noi odata cu ea...

Un comentariu:

Anonim spunea...

da, am si eu specimene d'astea prin liceu
vai, imi amintesc prima oara cand mi-am facut un id de mess, cand am intrat si aveam lista goala :))) dar tot aveam asa o senzatie de implinire, misto