luni, 13 octombrie 2008

Cum se mai fac reclame antifumat si anti blana in zilele noastre:)




Da...desi vad aceasta reclama zilnic cam de o luna de zile...abia acum am indraznit sa scriu ceva despre ea. Mi se pare o idiotenie. Sincer, cred ca chestia asta nu va ajuta absolut pe nimeni sa se lase de fumat. Mai mult, mi se pare o campanie nu antifumat, ci de autopromovare pentru o femeie din lumea mondena care nu mai stie cum sa isi faca publicitate.
Ideea pe care mie mi-o inspira aceasta poza...este: nu mai fuma, mai bine f*te-ma pe mine, uite ce sexoasa sunt in chilotii mei rosii! Dar pentru ca nu iti permiti sa o faci, fa o labuta in timp ce te uiti la poza, poate asa te lasi de fumat! Bine, nu cred ca asta era ideea, dar asa ma face pe mine sa inteleg, si cred ca nu sunt singura. As vrea sa enumar cateva motive prin care cred eu ca aceasta reclama antifumat este mai mult decat ineficienta:

- reclama nu prea pare sa se adreseze femeilor (poate doar lesbienelor)
, mai ales avand in vedere ca mult mai multe femei sunt fumatoare decat barbatii (sunt statistici despre asta, nu inventez)
- first of all poate, fumatul nu este o placere. Este un viciu!! Cum poti sa initiezi o asemenea campanie nestiind ce este lucrul pe care vrei sa il stopezi?
-nici un barbat nu cred ca se lasa impresionat de o femeie aproape goala in asemenea masura incat sa se lase de fumat, mai ales fiind vorba de o celebritate care mai este si casatorita. Ca a divortat e partea a 2a, but that's not my point.
-chiar daca ar fi o placere, in nici un caz nu ar fi singura. Nici un babat nu renunta la celelalte placeri ale vietii doar ca sa fumeze. Poti sa si fumezi si sa iti si placa femeile in acelasi timp ;)
-cum s-a gasit tocmai ea exemplu, care a fost fumatoare?! si nu cred sincer ca s-a lasat de fumat vazandu-se in niste chiloti pe afise.

So come on, chiar nu exista alte feluri prin care sa te lasi de fumat? Cred ca imaginile acelea socante de pe pachete sunt mult mai eficiente decat o femeie goala pe niste afise stradale supradimensionate pe strazi. Ok, poate e chiar util sa suni la nr ala si poate chiar te ajuta, dar nu era nevoie sa puna o pitipoanca care nu stie cum sa iasa mai mult in evidenta. Nu cred ca impresioneaza pe nimeni asa si chiar nu cred ca s-a sacrificat ea saraca sa se dezbrace doar ca sa se lase lumea fumat.

In alta ordine de idei, apropo de chestia asta, nu pot sa nu mai iau de alte vedete care pozeaza nud in...."scopuri caritabile". Come on, daca chiar vrei sa ajuti, mai ales, celebritate fiind, de ce nu donezi chiar TU niste bani? E nevoie sa te vada o lume intreaga dezbracata? Sunt sigura ca majoritatea vedetelor care pozeaza asa nu prea isi dau interesul fata de cauza pentru care se sacrifica, saracele. Sunt vedete uuuun pic mai rasarite care nu pozeaza nud pentru anumite scopuri si au mai mult succes. Un exemplu, probabil cel mai des intalnit, este pozarea vedetelor care nu sunt de acord cu blana. Doar ca unele nu stiu cum sa faca oamenii sa creada si ei asta. Sa va arat 2 exemple:



Pe bune. Care din ele vi se pare ca va face mai mult sa nu purtati blana? Prima probabil, barbati fiind, va face sa...altceva. Ok...nu ii place blana. Dar nu e nevoie sa se dezbrace de tot, cred ca are destui bani sa isi cumpere haine care nu sunt din blana. Ca prefera dezbracata decat blana...ok...hai sa zicem ca e acceptabil...dar...nu e suficient. Cu siguranta ei nu i-a fost prea greu sa isi zboare hainele si sa pozeze asa. Sa ne uitam acum la a doua poza. Nu a fost nevoie nici sa isi dea bluza jos, abia afiseaza un decolteu decent. Dar pe bune...nu va face sa va ganditi mai bine? Tipa, Sophie Ellis Bextor, o femeie pe care eu sincer o respect, a fost dispusa sa tina un animal mort in mana pentru a arata cam ce se face pentru o haina de blana. Ceea ce mie mi se pare genial. Si chiar asa, tipa cred ca a primit mai multe laude decat Eva Mendes. Ma rog. Fiecare cu ideile lui de promovare. Eu mi-am zis parerea, pentru ca chiar imagini de genul Mihaela Radulescu si Eva Mendes mi se par kinda...inutile si nu vad cu ce ajuta populatia:)


Un comentariu:

Anonim spunea...

am auzit multe lucruri despre reclama Mihaelei Radulescu.M-am saturat de ea