duminică, 22 iunie 2008

B O R I N G

m-am plictisiiiit. where's all the people? where's all the fun? a venit vacanta de vara si eu nu m-am mai simtit atat de sictirita de ceva vreme...mi-e dor...mi-e dor de atatea chestii ca nici eu nu le mai tin numarul de ceva vreme...vreau distractie...vreau o vara frumoasa. vreau sa fac atatea lucruri la vara...dar chestiile raman la stadiul de idei, nici sa le scot pe gura nu pot. mai e putin si toata lumea pleaca. toti prietenii. s-au inteles toti sa plece din oras in aceeasi perioada si sa ma lase pe mn singura sa ma plictisesc X( . tata a zis ca nu ma ia in america pana la 18 ani si alta oportunitate de a pleca in strainatate am pierdut'o acu vreo 2 sapt. so, raman in bucuresti ca sa nu fac nimic! great. in clipa asta ascult al doilea album panic at the disco care ma induce intr-o stare si mai letargica decat cea in care deja ma aflu. nasol album. mai misto era primu. era activ, era dansant, era...frumos. si asta e dragut...dar..ma plictiseste...cred ca si brendon cand inregistra era fff plictisit. altfel nu imi explic de ce melodiile au iesit asa lalaite. deeeeeci toootul e plictisitor. si postarea asta e foarte boring. pentru ca ce stare am eu pe moment, o transpun in orice fac. unde sunt zilele alea care imi doream sa nu se mai termine, in care radeam, in care dansam pe strada? unde sunt clipele in care simteam ca iubesc tot ce ma inconjoara? acum sunt intr-o stare de reminiscence...a multe lucruri...a lucrurilor frumoase. as vrea sa ies si sa ma distrez. undeva. oriunde. dar nuuuu. pentru ca de vreo luna incoace totul dispare...si plictiseala apare. nasol. imi e dor sa ma ia cineva in brate cu drag...si sa stau in bratele alea o vreme. dar acum toata lumea are pe cine sa ia in brate. pe bune frate...urata senzatie cand esti single si ai impresia ca toata lumea din jur se distreaza cu gagicu/gagica...si tu nimic. pentru ca asa zisa jumatate nu mai apare..pentru ca toti au pe cineva...si tu te simti in plus. te intalnesti cu prietenii...toti vorbesc despre iubiti...si tu stai si observi ca nu ai de zis o replica desteapta in acea conversatie. cel mai bun lucru pe care il poti face e sa schimbi subiectu. dar apoi pari o persoana plictisitoare si nefututa, damned sa ramana fata batrana si se va vedea foarte clar ca ai schimbat subiectul pentru ca si tu crezi lucrul asta despre tine. si cand vrei sa iesi cu prietenii tai single, ca sa te simti si tu mai bine..afli ca si ei si-au facut gagic! suuuuuuuper. mai nou, toata lumea are prieten! ca deh, e sezonu. urasc relatiile superficiale. de genul..hai sa fiu si eu cu cineva...doar ca sa fie. daca nu e the chemestry...senzatia aia high...nu merge...nu. eu sunt o fire mai sentimentala si iau o relatie in serios. desigur, nu am avut niciodata o relatie care sa merite sa fie luata in serios. si cand luam eu o relatie in serios, apoi eu eram luata..peste picior. asa ca mai bine singura decat intr-o relatie care sa mearga prost. dar relatiile care merg bine? alea unde sunt? de fapt..relatiile care merg bine...sunt doar spuma/caimacul/suprafata/ambalajul unei relatii care merge prost. majoritatea. nu zic toate. dar eu nu am vazut niciodata o relatie perfecta...sau macar...una..cu adevarat frumoasa. de aceea si vreau una...vreau ceva ce nu am mai vazut...dar naaaaah...toti sunt luati, gay sau plictisitori. si relatiile de suprafata din jurul meu inrautatesc situatia. ma rog. am dat-o prea mult in sentimentalisme si relatii, un capitol la care nu prea excelez. whatever. revin la activitatea care se pare ca ma va urmari toata viata, si anume sa ma uit la the simpsons si sa mananc chipsuri. so buh-bye, postare plicticoasa, si hello, viata plicticoasa!

Niciun comentariu: