sâmbătă, 14 iunie 2008

wish

Am vazut acum ceva vreme un film, A walk to remember parca, in care personajul principal avea o lista de dorinte. Mi s-a parut foarte cute ideea iar azi noapte pe la 2 mi-au venit in cap niste dorinte pe care le am eu. Realizabile sau nu, am zis sa le notez, maybe one day they'll eventually come true:) desigur, tipa din film avea vreo 300-400 de dorinte. Eu sunt mai putin pretentioasa si o sa trec cam ce imi vine acum in minte.

1. sa vad un rasarit de soare la mare.
2. sa am parte macar o data de o manichiura la salon.
3. sa am o pereche de pantofi Manolo Blahnik.
4. sa imi dedice cineva melodia lui Shaggy si Rayvon, Angel.
5. sa am parte de o zi in care banii sa nu conteze.
6. sa donez sange.
7. sa am un prieten gay.
8. sa am un prieten care sa ma iubeasca.
9. sa mananc lasagna.
10. sa intru in mare noaptea, naked.
11. sa o cunosc pe Sarah Jessica Parker.
12. sa merg la un concert Maroon 5.
13. sa merg la o petrecere si sa fiu eleganta.
14. sa invat sa merg pe skate.
15. sa gasesc un leac pentru boala de piele a mamei mele.
16. sa fac lumea fericita.
17. sa merg la casa lui tata.
18. sa mai invat o limba straina.
19. sa invat sa merg pe tocuri.
20. sa merg la mare cu prietenii.
21. sa imi dau pierce in spranceana.
22. sa imi pun lentile de contact verzi.
23. sa fac pe cineva (except my mom) sa fie mandru/a de mine.
24. sa merg in Krystal si Pat.
25. sa am un party d'ala de pooomina :D.
26. sa merg la un meci de fotbal sau basket.
27. sa implinesc o dorinta mare a cuiva.
28. sa am un iPhone.
29. sa ii gatesc cuiva de una singura.
30. sa merg intr-o tara straina cu cineva drag.


hm...nush...sigur mai am dorinte dar deocamdata nu stiu...astea mi-au trecut prin cap:)

Un comentariu:

Anonim spunea...

numaru' 21 s-a implinit:P
poate si altele si nu stiu eu
dap, din a walk to remember e...am avut si o o perioada knd imi facusem lista ka aia...