vineri, 27 iunie 2008

Holy Narghilea!


Ca orice om, si eu am pasiunile si tabieturile mele. Ca sunt Chio Chips, ca e The Simpsons, ca sunt tablele...sunt multe. Lucruri care te fac fericit, care sunt bune si care sunt frumoase. Lucruri care iti plac atat de mult incat le incerci constant. Chiar daca sunt vicii, in fond, tot pasiuni sunt, nu? Astazi am fost la narghilea, si nu am putut sa nu remarc cat de mult imi place. Imi place narghileaua, da! Este foarte buna si vreau sa o includ in lista cu my favourite things, cum are lumea pe hi5. Altii prefera tigarile. Si eu sunt fumatoare, insa narghileaua ma atrage mai mult. Sa insir cateva motive:

- poti sa tragi din narghilea pana simti ca nu mai ai aer fara sa simti ca iti iau foc plamanii
- de la narghilea nu iti pute gura
- de la narghilea nu iti put degetele
- de la narghilea nu iti put hainele
- narghileaua are o varietate maare de arome
- 5 milioane de oameni mor anual din cauza tutunului. de narghilea? nimeni
- sa fim seriosi, ce arata mai bine? un pachet de tigari sau o narghilea pictata si colorata?
- narghileaua scoate mai mult fum. mie imi place sa scot mai mult fum pe gura
- de la narghilea nu te trezesti cu dinti galbeni, mii de cosuri si cine stie ce boli
- tigari fumeaza toata lumea. narghilea mai putini. so be proud if u do
- tigari fumezi oriunde. narghileaua, in oras. cui nu ii place sa iasa in oras?
- eu una prefer sa scutur niste carbuni decat sa ma umplu de scrum
- mama ma lasa sa fumez narghilea
- narghileaua nu provoaca dependenta
- narghileaua are un gust mai bun decat tigarile
- seriously, nu te simti mai "mare" cand fumezi o narghilea decat o tigara?
- o narghilea e un cadou mult mai frumos decat un pachet de tigari.

Un comentariu:

Cosmin S spunea...

Poti sa primesti un shot dintr-un gigi pana simti ca ramai fara aer in piept :D