sâmbătă, 3 mai 2008

Mada

ok. la cererea publicului...ma rog...cererea mintii mele si aprobarea publicului format din...mada:)) voi incepe oficial siruri de postari dedicate prietenilor mei in parte. si voi incepe cu mada. nu pentru ca e cea mai importanta, ci pentru ca m'a rugat:)) si pentru ca e mada. mada e prietena mea. a fost ceva gen...friends at first sight. a fost prima colega de liceu pe care am cunoscut'o, prima prietena din liceu. si inca e. de multe ori vorbesc cu ea...si ne gandim...nu ne'am certat niciodata! ma rog...fara micile altercatii dintre noi...care oricum sunt rare:D dar really...desi suntem destul de diferite si ne intepam cateodata:)) niciodata nu ne'am certat pe bune. odata chiar vroiam sa ne prefacem ca ne certam ca sa vedem ce reactie are lumea:)) dar nu am putut sa o facem. eu o iubesc pe mada. si desi ea nu cred ca mi'a zis'o niciodata...si desi nu o arata...I know she loves me:D si desi ma enerveaza...si mereu cand am o problema...reactia ei generala e "hai frate..." si eu o iubesc pe ea. pentru ca e colega mea, pentru ca e prietena mea, pentru ca e tovarasa mea de tampenii si nu numai. cu ea cant in metrou, cu ea alerg prin ploaie cu broasca dupa paine, cu ea stau pauza de pauza, cu ea impart mancarea, foile, pixurile, criticile, hainele, si chiar si mintea. pentru ca ea este singura persoana cu care pot sa zic ca sunt telepata. si ea stie. nu putine au fost datile cand am zis acelasi lucru amandoua in acelasi timp...cand comunicam fara sa vorbim, cand am avut teste identice fara sa stim...si ea stie asta...deja nu ne mai deranjam sa fim surprinse cand se intampla unul din lucrurile astea. si desi ma enerveaza cateodata...cand nu ma lasa sa zic anumite chestii, cand le zice inaintea mea, cand zic ceva, ea zice altceva si ii convinge pe altii ca e cum zice ea, cand face misto de mine si mie nu imi vine nimic in minte, cand sunt mandra de un lucru, ii zic...si ea ramane straight face...dar tot o iubesc, pentru ca e mada, pentru ca oriunde mergem, mergem amandoua. ma rog...oriunde...in chestiile importante:)) pentru ca nimeni nu zice "andra, mada" ci toata lumea zice "andra si mada" (sau mada si andra, whatever, nu vreau sa imi dau aere, dar...numele meu imi vine primu in minte:)) ) pentru ca suntem o echipa buna in majoritatea chestiilor pe care le facem, pentru ca lumea e invidioasa pe noi (ha!) si chiar daca cateodata sunt invidioasa (si sa imi fie rusine) pentru ca mi se pare ca ea mai niciodata nu are probleme, ca mereu e happy si ca are o familie fericita, trec peste asta si o iubesc in continuare. pentru ca e mada:D

Niciun comentariu: