luni, 5 mai 2008

Diana

imi voi continua sirul de postari despre prieteni cu...regina superbitatii aka gigea aka diana. a fost dragoste la prima vedere...uhh...si-a dat seama ca sunt in clasa cu ea la o luna dupa ce a inceput liceul :)). si totusi...de atunci suntem prietene. a inceput totul cu nucile pe care le aduceam la scoala si le imparteam cu ea. apoi a continuat cu pateurile si tot asa :))o iubesc pe diana. si ea, spre deosebire de mada, recunoaste si ea ca ma iubeste >:P si asa ajung la relatia mea cu mada si diana, si anume power praf girls>:) cred ca suntem asa de la vreo luna dupa ce a inceput liceul. adica...de mult ;))si inca ne mentinem. si inca ne iubim. dar mai bine vorbesc doar despre diana. diana e tovarasa mea de orice. ei ii povestesc my most intimate stuff si ea mie. cred ca e singura mea prietena careia ii povestesc chestii atat de...personale;)) pentru ca am incredere in ea. si pentru ca si ea imi povesteste:)) diana e tovarasa mea de tigari, de pauze petrecute impreuna, de barfe, de cearta...doamne cat pot sa ma cert cu fata asta...din orice tampenii...si certuri d'alea ca lumea...de se lasa cu tipete si injuraturi:)) dar ne impacam intr'un mod atat de sweet...in general...commuri p hi5:))) dar nu conteaza...nu am nevoie de hi5 ca sa ii arat ca o iubesc...i'o arat zilnic cand ii dau jumate din punga mea de saratele:)) so what? noi impartim toootul...mancare, tigari, tampoane, haine...suntem genul de prietene d'alea din filme care isi povestesc totu si merg la cumparaturi si stuff...care isi doresc sa locuiasca impreuna...si mereu...orice lucru mai idiot sau mai intim fac...ei ii povestesc prima...pentru ca stiu ca se va bucura pt mine si pentru ca imi va da sfaturi...desigur...imi cer scuze pt faza in care ea mi'a povestit chestia aia...atat de delicata...si eu in loc sa o sprijin am inceput sa tip la ea...si sa o critic...urat din partea mea...si imi pare rau:*:*:* si desi diana nu are incredere in mine si nu ma lasa sa ma apropii de gagicasu mai mult de un metru:)) si desi se enerveaza daca fac glume si ii zic ca imi place de el:)) i still love her...and i always will...si chiar daca isi ia bluze la fel ca mine...si impreuna CU mine:)) si chiar daca ne vom certa la nesfarsit...tot ne vom iubi...sau cel putin eu o voi iubi...chiar daca sunt atatia mai importanti ca mine pt ea...si chiar daca sunt ultima pe care o suna cand are nevoie de cineva...eu tot voi fi acolo mereu pt ea...anytime...good or bad...pt ca...o iubesc:*

Niciun comentariu: