marți, 6 mai 2008

Mada 2

ok...this is the other mada in my life...my old mada:D toata lumea are prieteni din copilarie cu care se juca in nisip, cu care se dadea in leagan si cu care impartea jucariile. that's what mada is to me :) cea mai veche prietena, cea pe care o cunosc cel mai bine si ma cunoaste cel mai bine. cu ea am trait, viata de dinainte sa o cunosc pe ea nu am. si desi stateam la 3 etaje distanta, desi ieseam mereu impreuna afara si desi mamele noastre erau prietene, noi nu ne suportam. si acum imi amintesc cand ne-am batut intr-a 4a...cand i-am dat cu penarul peste fatza si apoi ne-am paruit. eu eram geloasa pe ea si ea pe mine. pentru ca mama mea o ridica in slavi p ea si mama ei ma ridica in slavi pe mine. pe mine ca eram desteapta si invatam, pe ea ca facea curatenie si manca tot din farfurie. totusi, stateam impreuna, nu de alta, ci pentru ca nu mai aveam cu cine. totusi, dupa ce m-am mutat, in clasa a 6a, lucrurie s-au schimbat. am inceput sa ne vedem mai des, sa dormim una la alta si apoi ne-am dat seama ca ne intelegem mai bine acum decat ne intelegeam cand stateam in acelasi bloc. si probabil copilaria pe care am petrecut-o impreuna ne leaga. faptul ca mereu ne faceam temele impreuna, mergeam oriunde impreuna, mancam impreuna. pt ca altfel, nu stiu ce ne mai leaga. suntem EXTREM de diferite. ne place altfel de muzica, altfel de haine, altfel de baieti, altfel de orice. ea acum isi duce viata ei de liceu iar eu pe a mea. totusi, inca ne avem la fel de bine. ne povestim orice si ne cunoastem mai mult decat trebuie. dar e frumos. pentru ca am trecum de multi ani de zile de stadiul...e ok sa vii la mine sau sa vin eu la tine? la noi e ceva de genu...vezi ca in seara asta vin pe la tine. formalitatile de genu pot sa intru in casa ta? nu cred ca au existat...cel putin...noi intram una in casa celeilalte, deschidem frigideru fara intrebari, punem mancarea si e super. mergem una la alta nu neaparat pt noi ci pt parinti. cand sunt plecata mada vine la mine sa vbeasca cu mama si invers. parintii ei sunt si ai mei si mama mea e si a ei. bunicii mei sunt si pt ea mamaie si tataie. si desi suntem ataaat de diferite....si avem conceptii atat de opuse...probabil daca s-ar face o mixtura intre calitatile noastre ar iesi copilul perfect...asta mi-a spus-o lumea de mica...desigur, daca cineva ar face o mixtura cu defectele noastre ar iesi o catastrofa de plod:)) whatever..o iubesc pe mada pentru ca face parte din viata mea si a facut dintotdeauna. o iubesc pentru ca desi suntem atat de diferite ne intelegem atat de bine. o iubesc pentru ca e singura mea prietena in a carei casa ma simt ca la mine. o iubesc pentru ca e prostuta si amuzanta si mereu rad cu ea din orice. o iubesc pentru ca amandoua am trecut si trecem prin perioade importante din viata in acelasi timp. o iubesc pentru ca am fost, sunt si voi fi legata de ea pana la sfarsit.

Niciun comentariu: