marți, 27 mai 2008

Postare.

Ok. Sunt scurta si la obiect. Sunt in convalescenta. Sunt in perioada de refacere. Am trecut printr'o perioada mai dificila si prefer sa nu mai vorbesc despre asta pentru ca am vorbit destul (see hi5:)) ) spun doar ca pe zi ce trece I'm building myself back up din ce in ce mai mult si in curand I'll be my old self again:) multumiri prietenilor, pentru ca mi-au fost alaturi. in special dianei, stie ea de ce. oricum. It'll all get better in time. :)

Si acum.

Din seria freaky facts:)) unusual stuff... chestii pe care nu le stie toata lumea;))

m-am taiat foarte tare la mana acum vreo 20 de minute in incercarea de a taia un cartof.

nu am deschis o carte de cand a inceput clasa a 10a si o sa imi iasa media vreo 9.30

singura data cand am invatat mai mult de o ora a fost cand am dat capacitatea.

daca e sa adun cat timp am dedicat invatatului in liceu...nu se fac mai mult de...2-3 ore. si nu glumesc.

fac de 6 ani franceza dar nu stiu sa leg nici macar o propozitie. pe bune.

sunt stangace. foarte stangace. si la propriu, si la figurat.

detest matematica si nu stiu sa rezolv nici un exercitiu.

primul meu cos mi'a aparut in cot.

la nastere era sa murim si eu si mama pentru ca nu puteam sa ma nasc...the natural way...asa ca m-am nascut prin cezariana.

nu cred in nici un fel de horoscop sau superstitie dar am impresia ca cifra 7 si numerele care o contin ma urmaresc peste tot. de fapt, nu am impresia. asa si e. ask everybody.

cred ca in total am doar vreo 3 prieteni adevarati.

nu stiu si nu pot sa fac flotari.

am defragmentari d pupila. adica bucatele miici d pupila imprastiate p ochiu meu stang.

am 3 cicatrici pe spate in acelasi loc. 2 dintre ele sunt facute exact in acelasi fel doar ca la cativa ani distanta.

cand eram mica aveam un picior mai mic ca celalalt.

pana la 2 ani am avut ochii albastri si tata credea ca sunt a altuia, el avand ochii caprui si mama verzi. acum ii am si eu caprui.

nu stiu sa gatesc. nimic. absolut nimic. doar cartofi prajiti.

mai demult am incercat sa imi las o unghie de la picior netaiata sa vad cat creste. cand a ajuns la un cm, mi-a taiat'o mama in somn.

am o alunita in spranceana.

nu seman deloooc cu rudele din partea mamei. nici cu ea nu seman.

detest alternanta de sunete...gen...mai incet...mai tare...iar mai incet...omg groaznic

chiar si cel mai mic sunet ma trezeste, oricat de profund as dormi.

sforai.

cand eram mica am tras o bila pe nas si era sa ma duca la urgente din cauza asta. bila era albastra.

habar nu am sa consolez si sa dau sfaturi.

nimeni nu ma cunoaste cu adevarat. nimeni.

cred ca stiu engleza mai bine decat romana.

am impresia ca am voce de baiat.

uneori sunt atat de enervanta ca nici eu nu ma mai suport.

as vrea sa am macar one night stand cu Adam Levine, Bam Margera sau Ashton Kutcher.

cred ca cele mai buni voci masculine sunt: Chester (Linkin Park), Darren Hayes si Brendon Urie.

si cele mai buni voci feminine: Nadia de la Iio desi sunt f sigura ca vocea ei e facuta pe calc. Anyway. great voice. plus Mariah Carey. si tipa bruneta de la Bambi.

Nu pot sa ascult ff multe din melodiile mele preferate pentru ca ma fac sa plang.

as manca fistic fara oprire.

Mi-as fi dorit din toaaaaaata inima mea sa am ochii verzi.

urasc sa dansez in public.

cand imi pui un deget sub nas, stranut. ori de cate ori ai face asta. si prietenii fac asta. foarte des. URASC CHESTIA ASTA.

sunt foarte visatoare si de fiecare data cand sunt cu un tip am impresia ca o sa ma marit cu el:)) silly me

vreau sa am 2 copii: un baiat si o fata care sa fie cu minim 2 ani mai mica ca baiatul. si vreau sa ii cheme Andrei si Irina. iubesc numele astea

sunt unul din foaaarte putinii copii care nu au plans la nici un vaccin.

daca as putea da timpul inapoi, mi-as schimba aproape total viata.

imi amintesc pudra de talc cu care ma dadea mama cand eram mica:">

mananc saratele foarte des, dar mereu stau si le controlez ca sa scot semintele de chimen. le urasc....

nu mai stiu. My inspiration has run dry.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si eu imi amintesc pudra de talc...:-"
primul meu cos a fost pe picior :)))
ah :-j