vineri, 2 mai 2008

After

Ok. Finally back. Ce pot sa zic. Nu am ras de postarea de dinainte sa plec. Pentru ca s'a intamplat cam ce am zis acolo. Am pierdut. Am plans. Dar am iesit cu capul sus si cu o noua lectie de la fiecare meci. Lectii importante care sper sa ma ajute pe viitor. Atat pe mine, cat si pe prietenii mei cu care am fost. Un scurt rezumat despre lectiile invatate:

- am invatat sa pierd
- am invatat ca sunt o naiva care nu stie sa riposteze la comentarii:)
- am invatat ca dupa orice esec...apar si bucurii
- am invatat ca nu sunt atat de convingatoare pe cat credeam
- am invatat ca oricat de bun ai fi la un lucru...intotdeauna se poate mai mult
- am invatat ca nimeni si nimic nu este ceea ce pare
- am invatat ca si cei mai buni prieteni te lasa la greu
- am invatat ca exista PILEEEE X(
- am invatat ca nu exista cei mai buni prieteni
- dar am invatat ca exista prieteni, cum ziceam odata, prieteni instant, dar de care te poti atasa la fel de instant
- am invatat ca sunt cam insuportabila
- am invatat sa fiu alaturi la rau si la bine si oricand e nevoie
- am invatat sa ridic capul sus chiar si cand cineva mi-l baga in pamant
- am invatat ca promisiunile...raman la nivel de cuvant...sometimes...
- am invatat sa joc bitches bitches:))
si desigur, multe altele...dar acum nu mai am inspiratie...imi este somn...oricum...what can I say...I really enjoyed the competition...chiar daca nu am reusit sa castig nici unul din meciuri...si chiar daca parerea mea este ca exista persoane cam dezamagite...I really had fun...am baut, am fumat, ne-am jucat, am ras in cele mai freaky feluri posibile, am umblat prin sinaia la 5 dimineata ca niste idioti, am botezat furnici, am spus bancuri in restaurant si nu numai, ne'am uitat la incredibilul film al lui Iustin cu cacatul...pe care el nici acum nu l-a vazut...si am ras si am ras si am ras...anyway...I really really had a wonderful time, la mai mare...si sper ca urmatoarele competitii imi vor furniza si mai multe lectii, si mai importante...si de ce nu...noi prieteni...sau aceiasi la un higher level de prietenie...luv ya, debaters!

Niciun comentariu: