luni, 28 aprilie 2008

Before

ma pregatesc sa plec la fiat. sunt speriata. imi e frica. de ce? pentru ca din 6 cazuri am doar unu jumate si nici macar atat nu stapanesc. in plus, mai aveam de pregatit cateva chestii dar nu am facut'o iar membrii echipei in care sunt au si mai putin habar de cat am eu. ma simt cam rau. cred ca sunt certata cu mama si imi e dor de mandrul meu si tata nu m'a sunat in ziua de paste si ceva imi spune ca nu o va face in curand. in plus...parca trebuia sa fim sunati mai mereu de anumite persoane...care au promis asta...si care nu au dat nici un semn...in caz ca citesc...sper sa se simta...si sa isi dea seama cat de mult ma enerveaza chestia asta. cat de mult ma enerveaza ca o persoana sa zica ca face ceva si sa nu faca. urasc asta...foarte mult. whatever. imi e frica. stiu ca o sa pierd. da nu vreau sa o fac intr'un mod rusinos. vreau sa fiu totusi aplaudata cand pierd. si vreau ca dupaia sa fiu luata in brate si sa plang si cineva sa ma mangaie pe cap, ca pe un copilas mic care are nevoie de afectiune. probabil cand ma voi intoarce de la sinaia...de la fiat...si voi citi asta...voi rade...dar nu imi pasa...pentru ca imi voi da seama de asemenea cata mai golu am simtit in stomac si cat de nervoasa eram...
Si inca astept sa imi sune telefonul si sa se auda de la capatul celalalt "succes!"

Niciun comentariu: