sâmbătă, 19 aprilie 2008

"sick..."

imi e foame...si totusi...sunt surrounded de mancare...dar simt ca dupa cele 5 narghilele, vreo 3 cocktailuri cu vodca si un pachet de dunhill...stomacul meu nu ar mai lasa nici un aliment sa treaca mai departe de gat..si l'ar da inapoi afara...deci prefer sa ma abtin...chiar daca din cand in cand mai icnesc un pic de foame...ma conformez. si sunt cam beata. si nu prea imi dau seama ce scriu aici...de inspiratie nici nu poate fi vorba in starea in care ma aflu...si totusi iata-ma aici si povestindu-mi ultimele patanii...ultimele dileme...ultimele discutii...asta in caz ca le tin minte...dar totusi, de ce nu? adica...in starea in care sunt, mi s'a spus ca am purtat cea mai matura conversatie de pana acum:P deci...narghilea cat cuprinde >:D<>:P :"> :*:* in rest...what can I say...daca cineva imi spunea acum o saptamana ca o sa imi petrec zilele de vineri si sambata cum le'am petrecut...as fi zis ca e nebun:D pentru ca, vorba lui azazel, totul a picat asa din cer...suddenly...si cine spunea...exact cand o sa te astepti mai putin sa se intample un lucru, atunci se va intampla...avea ataaat de multa dreptate:x in sfarsit inteleg asta..dupa muult timp de dezbatere a acestei teorii...si imi convine:D adica...thanks god pentru miniconcediul meu de 2 zile, in care s'au intamplat atatea lucruri noi, si sper ca si bune:D desigur, amenintarea dragei doamne doctor Dumbrava cu apendicita inca ma bantuie din cand in cand...in plus, am vazut urm caz la tv: copil operat de apendicita, desi nu avea, la Grigore Alexandrescu. am ramas...WTF?? faza e ca doctorita spune ca am apendicita eu nu o cred, si am trimitere...unde oare? la Grigore Alexandrescu! uupiii:D NOT! whatever...vad eu cum ma scot si din asta...si acum...motto-ul meu in viata...I'll make it through, I always do :D
mi-am revizuit mai devreme...lista mea cu calitati si defecte...pe care am intocmit-o acum ceva vreme...adica...am facut un sondaj in lista de mess...intre tovarasii cei mai buni...si am obtinut cam urmatoarele chestii:
calitati: funny, tin la glume, de trb, stiu sa tin un secret, pot vorbi despre orice, nice boobies:))
defecte: aeriana. fac pe sefa. critic prea mult. enervez lumea repede. am prea multe pretentii pt varsta mea. ma atasez prea repede de lumea din juru meu. tolerez prea multe. ironica si nepasatoare (scz iustin ca am dat copy-paste:)) )
si..revazand aceste chestii...am ras...cat de adevarate sunt unele...si cat de false sunt altele...si totusi...am observat ca nu conteaza de cat timp cunosti o persoana, poti spune atat de multe chestii despre ea intr-un timp ff scurt...(azazel, you're in again:)) ) si chestia asta e suuper tare...adica...daca nu ar fi asa...cat de mult ar dura pana sa ne facem prieteni stabili? si adevarati? ani de zile? mai nou, avem prieteni instant! poate suna urat si plastic, dar mie mi se pare foarte tare! adica...am parte de asa ceva, chiar mai mult decat un prieten, si nu pot sa zic decat...multumesc cerului din care ai picat :)


si probabil titlul postarii nu are nici cea mai mica legatura cu ce am scris...dar am vrut sa il pun:D
Iustin: sick..
Andra Duda: asta e singuru cuv pe care il gasesti sa ma caracterizezi?
Iustin: no
Andra Duda: da mai ce? ca numai cu asta te aud
Iustin: sick :))

bine bine...intr-un final...dupa o ora de scris aceasta postare, cu intreruperi din secunda in secunda :)) simte-te mami :X m-am autoconvins totusi sa ingurgitez ceva...desigur...cam orice in afara de ciorba de loboda puturoasa care zace in bucatarie si care imi face mai multa scarba cu fiecare secunda in care ma gandesc la ea...si ma voi orienta la paine goala, cum bine am invatat de la mandrul meu ca face bine la miezu noptii si nu prea:))
in orice caz...am asha un feeling ca lucrurile incep sa mearga in directia buna de acum inainte :) in orice privinta. si desi nu cred in premonitii si presimtiri...in clipa asta chiar asta simt. :x so, veniti la mine, lucruri bune!

Niciun comentariu: