joi, 17 aprilie 2008

Neputincioasa.

Stiu...am scris cam mult in ultimul timp. But wtf, e blogu meu, pot sa scriu cand am eu chef!
Si in ultimele zile am avut chef. Nu de alta, dar simt ca pentru cei din jurul meu vorbesc o limba straina. Simt ca eu vorbesc si lumea se uita la mine de parca sunt de pe alta planeta. Simt ca fiecare pas pe care il fac e urmarit de mii de perechi de ochi dezaprobatoare. Simt ca orice lucru fac, va exista o persoana care va zice ca acel lucru e gresit si toata lumea ii va da dreptate. Astazi, la doctor fiind...stateam pe banca, asteptand sa imi vina randul sau fiu strigata. Ma simteam ok...adica...nici bine nici rau...normal...toata lumea isi vedea de treaba ei. Apoi a venit o persoana si a intrebat cine e ultimul la rand. Am zis ca eu. Si atunci toata lumea a intorsc capul spre mine...si s-au uitat atat de urat la mine...ceva de genul...omg cine este fiinta asta si ce cauta printre noi? M-am simtit extrem de prost, mai era putin si imi dadeau lacrimile. Groaznic. Whatever...dupa aia am aflat ca e posibil sa am apendicita. Ok. Foarte tare. Cum frate foarte tare?? O operatie!! In seara asta le-am spus la 3 persoane chestia asta. Reactia primei persoane: :)) . Reactia celei de-a doua persoane: =)). Reactia celei de-a 3a persoane: vorbim maine pe mess...Wtf?? Eu nu am fost operata in viata mea, mi se face rau cand ma gandesc la asta...in plus daca ma operez voi rata o competitie...si astea sunt reactiile lumii? Mai ales ca acele 3 persoane imi sunt apropiate. Am ramas destul de afectata de chestia asta. Oare lumea nu mai are chef de mine? Oare toata lumea imi da cu flit si eu nu imi dau seama? Oare ma operez sau nu? X( groaznic...groaznic sa stai intr-o stare de asteptare a unui lucru care nici macar nu stii daca va veni...oricum...in rest sunt multumita la capitolul sanatate. Adica...teoretic vorbind. Vreau sa spun...analizele mi-au iesit PERFECTE! toate valorile sunt exact cat trebuie...nici in plus nici in minus...si totusi de ce ma doare stomacul incontinuu? de ce ma trezesc cu nasul infundat? De ce ma duc la toaleta de minim 7 ori pe zi? Ciudat. Whatever...De maine imi iau concediu...nu de alta, da de cand cu openu...de vreo 2-3 sapt incoace...nu am dormit mai mult de 6 ore pe noapte...eu care dormeam 12 ore...vreo 8 noaptea si 4 dupamiaza...e ff extenuant...de asta mi-am permis sa imi iau un mini concediu si sa nu vin joi si vineri la scoala:D si maine ma duc la shopping cu...cu....cu...mama si tata! omg, deci cred ca e prima data in viata mea!:X cred ca o sa plang cand o sa ii vad impreuna...cand o sa ma vad cu ei impreuna...de manuta prin magazine...ca un copil mic...adevarul e ca eu nu am avut o copilarie in care sa ma bucur de o imagine a ambilor parinti in fata mea...deci...de ce sa nu recuperez?:D
Schimband totaaaaal subiectul/subiectele...m-am saturat sa fiu barfita de colegele de clasa. M-am saturat sa mi se zica curva...pentru simplul fapt ca fostului iubit al unei colege ii place de mine. Nici macar. I-a placut de mine. Am avut eu grija sa ma combin cu el si sa il fac sa nu ma mai placa. Intentionat am facut-o. Ca nu vroiam sa ma placa si sa persiste barfa. Si totusi, persista. Nu vreau sa ma dau mare, dar sunt invidiata. Si ma enerveaza. Sunt invidiata ca am note mai mari, ca un baiat a trecut peste o relatie de un an si ceva si s-a indragostit de mine, sunt invidiata ca ma inteleg bine cu Cristina. De ce? Ceilalti colegi nu o suporta si zic ca e o profa de cacat. I don't think so. Oricum...daca tot sunt de parerea asta...de ce ar trebui sa fiu si eu la fel?/:) Nu stiu dar eu una sunt totaaal opusul asa-zisului "efect de turma". cum vad ca mai multa lume face un lucru, eu fac opusul. Intr-un fel nu e vorba de cazul de fata, deoarece eu am iubit-o pe Cristina de prima data cand am vazut-o. Asa ziceau si ceilalti dar s-au razgandit intre timp. Whatever. I need a smoke. Ciudat, dar prima data cand m-am apucat de fumat...nu simteam asa o nevoie sa fumez...insa acum am o senzatie de pofta extrema. Diana s-a suparat pe mine ca il am pe gagica-su in lista de mess. El m-a bagat. Si nush de unde are id-u. Totusi, nu ii inteleg supararea Dianei. Tzone are o problema si nu pot sa il ajut. Ma deprima chestia asta. Ma deprima cand nu pot sa ajut pe cineva care are treaba sau are o problema. Si Tzone e al doilea caz pe ziua de azi. Primul se stie. Mie imi place sa ajut. Cu ce pot si chiar mai mult. E asa frumos cand stii ca cineva se bazeaza pe tine...ca depinde de tine ca cineva sa reuseasca...si totusi nu pot sa ajut. Ma simt foarte nasol. :( Iar chipsurile imputite pe care le mananc acu parca nu se mai termina. De pe la 5 dupamiaza tot rontai la ele. Pana acum imi placeau mai mult. Acum nu mai imi plac. Acum as manca bezelele pe care atunci cand le-am mancat...nu imi placeau. Ok...cred ca ma duc la somn...ca incheiere...vreau sa pun niste versuri dintr-o melodie frumoasa...care nu au nici o legatura cu ce am scris pana acum...dar mi-au venit brusc in minte si trebuie sa le exteriorizez:

Above and Beyond - Can't Sleep:

You're leaving me scars scattered in my heart
A road map of all the places you have been
And I can't escape, can't wash this away
Love has burned your mark so deep within...

Niciun comentariu: