luni, 14 aprilie 2008

De la verisor la verisoara

Tzutzi: fisticul suge
Andra Duda: nu...tu sugi
Andra Duda: fisticu e bun
Tzutzi : iti sug tie capu bah!
Andra Duda: nu...ar fi cam imposibil daca am lua si am face un raport intre dimensiunile gurii tale si cele ale capului meu...
Andra Duda: dar...depinzand de modul in care ai mai folosit tu gura pana acu...se poate ajunge la o proportie normala
Tzutzi: adica..vrei sa renunt la cap
Tzutzi: iti voi suge mana
Tzutzi: da dc sa ma complic
Andra Duda: sugeti-o
Tzutzi : mai bn te bat
Tzutzi: cu perne
Tzutzi : asta m-a durut
Tzutzi: :))
Andra Duda: :))
Andra Duda: nu cred...cred ca chiar ti-ar placea
Tzutzi: jesus:
Tzutzi: andra
Tzutzi: stop
Tzutzi: la faze dastea imi faci si mie scarba
Tzutzi: :-&
Andra Duda: daca iti e scarba de propriile organe...nu vreau sa imi imaginez in ce relatie esti cu organele cu care interactionezi
Tzutzi: nu mie scarba de ele...mie scarba sa fac ce ai spus tu cu ele
Andra Duda: try with bobby's
Tzutzi: cat despre organele cu care interactionez (feminine)
Andra Duda: adica maica'ta
Tzutzi: :
Tzutzi: dc treb sa dai numai exemple nasoale
Andra Duda: probabil a fost singuru organ de acest gen cu care ai interactionat
Tzutzi: :))
Andra Duda: si asta din pacate acum foarte mult timp
Tzutzi: eh...si tu ai trecut prin asta
Andra Duda: nu este adevarat
Andra Duda: eu am fost nascuta prin cezariana ;)
Tzutzi: norocoasa
Tzutzi : :))
Andra Duda: deci ce pot sa zic...I feel sorry for you
Tzutzi : dont be
Andra Duda: why not?
Tzutzi: caci imi plac alunele fetito
Tzutzi : ma intelegi?
Tzutzi: pac
Andra Duda: tot nu ai reusit sa imi dai o replica pertinenta la ce am spus pana acum
Tzutzi: trebuie?
Tzutzi: neaparat?
Andra: ar fi fost frumos...poate asa ai fi scapat de postura de "the only pussy I've ever seen is my mom's" in care te-am pus
Tzutzi: adica...tu imi vizionezi viata..te crezi Dumnezeul meu sau ce plm...sti ca nu m-am futut?...
Tzutzi: nastere naturala...care`i faza...cezariana...tot din acelasi loc iesi
Tzutzi: adica...mie indiferent pe unde ies si pe unde imi umbla mie limba si organu genital chiar nu ai de unde sa sti...s-au daca vrei sa sti iti fac cunostinta cu tipele pe carte le-am futut
Andra Duda: prin cezariana nu mai iesi prin pizda ba boule
Tzutzi: vrei?
Andra Duda: da
Tzutzi: vaco..am zis...ca ori prin cezariana ori pe cale normala prin pizda iesi din acelasi loc din burta lu maicata adica!!
Tzutzi: ai inteles morena?
Andra Duda: dar nu iesi prin acelasi loc...eu nu am interationat cu organu genital
Andra Duda: si stii macar ce inseamna morena?
Andra Duda: si inca nu mi-ai facut cunostinta cu nimeni
Andra Duda:nu stii ce inseamnaaa
Tzutzi: taci
Andra Duda: da stii ce inseamna?
Tzutzi: sunt sincer
Tzutzi: nu
Andra Duda: nu folosi cuvinte pe care nu le cunosti
Tzutzi: asta am ziso ieri unuia la debate ca nu stia ce e ala sofism :P
Tzutzi: scuzama
Tzutzi: spune`mi tu?
Andra Duda: bruneta
Tzutzi: ms
Andra Duda: it was a pleasure
Tzutzi: i can die happy
Andra Duda: si restu intrebarilor?
Tzutzi: care?
Andra Duda: imi faci cunostinta cu fericitele fete ale caror organe genitale au fost vizitate de your little jimbo?
Tzutzi: little jimbo :
Tzutzi: m0am futut si eu cu 3 tipe
Andra Duda: care ma?
Tzutzi : si vroia si sandra sa ma mi`o traga...dar nu
Andra Duda: deci care's alea 3?
Tzutzi: pai..odata cu o tipa raluca...la sormea in camera...sa-ti spuna si ea...cand au fost ai nostri plecati la tara si am ramas eu cu sormea home alone
Tzutzi: una ioana...da aia cred ca e panarama
Tzutzi: si daia a facuto cu mine
Tzutzi: m-am simtit folosir
Tzutzi: da ia stai bah!
Andra Duda: and the last one?
Tzutzi: de ce iti spun tie!?
Andra Duda: ca sa imi demonstrezi ca nu esti virgin
Tzutzi: tu nu`mi spui mie ceva int din viata ta
Tzutzi: intima
Andra Duda: pastrez misteru:P
Andra Duda: da pana mea...
Tzutzi: :))
Andra Duda: daca nu am ce
Tzutzi: marsi mah
Tzutzi: n`are cum
Tzutzi: nimic nimic!?
Andra Duda: cu cine? cu facaletu?
Tzutzi: si a 3 oara tot cu tipa aia...raluca...
Tzutzi: am si sunato pe mama:))sa stiu la cat vine acasa de la metro sa o trim p`aia acs
Andra Duda: stai ca o intreb io pe sorta
Tzutzi: ok
Tzutzi: si sa`i zici si lu maikmea de faza cand am sunato
Andra Duda: don't need to
Tzutzi: cred ca i`a zis si lu gina
Andra Duda: doamne ce umbla barfa la noi in familie
Andra Duda: si vad cum o fac eu...ii zic lu mama...peste 2 zile ma duc la tara si ma intreaba mama joaia a lu cituran ce am facu eu in ultimu timp? :>
Tzutzi: :))) duda...tu nu sti..orice tampenia fac eu sau sormea mama ii spune lu gina si invers
Tzutzi: am aflat cine e Pasvante Chioru` buah!!!
Tzutzi: :O
Andra Duda: pe bune? :O:O:O
Andra Duda: cine e?
Tzutzi: era un haiduc
Tzutzi: mi-a spus si mie sormea
Andra Duda: si ce facea?
Tzutzi: futea rate si si se batea in stil kung fu cu potera
Tzutzi: era haiduc
Tzutzi: atat stiu
Andra Duda: si haiducii sunt someri?
Tzutzi: :-??
Tzutzi: ei erau ceva in genu super eroii din ziua de azi
Tzutzi: erau smecheri coaie
Tzutzi: CIA pe vremea aia erau astia
Andra Duda: super tare buey ovare
Tzutzi: in fine
Tzutzi: ma duc sa imi dau jos sosetele\m/
Tzutzi: wish me luck
Andra Duda: ok
Andra Duda: I'll wait 4 u
Tzutzi: gata mah
Andra Duda: uu
Tzutzi: mi-am dat unghia peste cap
Tzutzi: si cred ca o sa-mi cada
Andra Duda: esti un idiot
Tzutzi: tampit la cap, taran, insensibil, debil, dus cu pluta, indiferent ca pula la pula...da niciodata idiot
Tzutzi: ma simt jignit






Un mic research despre Pazvante Chioru:
Despre faimosul târg al Dii-ului (Vidin) şi despre "statul independent" timocean, recunoscut de însuşi împăratul Napoleon din interese politice, s-a vorbit în Oltenia multă vreme. Lucrurile cumpărate de la "Dii" s-au păstrat în casele românilor până când generaţiile mai recente au început să le scoată afară, spunând că sunt "de pe vremea lui Pazvante Chioru". Legendarul personaj, pomenit adesea, era, de fapt, fiul unor români timoceni trecuţi la credinţa musulmană din motive "de afaceri". Osman Pazvantoglu (Pazvante Chioru) ajunge paşă al Vidinului după ce îşi dovedeşte mai întâi loialitatea faţă de imperiul turcesc în câteva bătălii, în care îşi pierde un ochi. În anul 1801, Paşa Pazvantoglu jefuieşte împreună cu mercenarii săi, oraşul Craiova, ajungând chiar până în părţile sudice ale Moldovei, după care se va întoarce cu prăzi bogate în statul său "independent", nu înainte însă de a solicita domnitorului fanariot Constantin Ipsilanti, tot în acel an, un episcop ortodox român pentru "statul" său…

Un comentariu:

Anonim spunea...

:)))))))