vineri, 14 martie 2008

Un pas inapoi...si doi inainte

ok, stiu, zicala suna invers...dar nu imi pasa. mie imi place mai mult asa. pt ca orice greseala faci te invata cate ceva. de obicei ceva educativ. esecurile si pierderile duc la motivatie pe viitor. azi am pierdut un concurs, dar am castigat experienta. si poate si noi prieteni. sper. mie imi place cand pierd, pentru ca desi suna ciudat, cand pierd, castig. nu sunt genul de persoana care sta ofticata cand gresesc sau cand pierd. eu sunt happy cand pierd pentru ca stiu ca data viitoare ma voi dedica mai mult si poate chiar voi castiga. nu numai experienta. cum am zis, azi cred ca am castigat noi prieteni. si pt mine prietenii sunt extrem de valorosi. cine stie, poate daca castigam concursul, lucrurile stateau altfel. dar ma bucur ca a fost asa. si acestor noi prieteni (si nu numai) vreau sa le demonstrez ca chiar e ceva de capul meu oricat de mult i'am dezamagit azi. ma voi revansa. promit.

Niciun comentariu: