vineri, 7 martie 2008

prieteni?

sunt clipe in viata in care stai asha si te intrebi...ce sunt aia prieteni? persoanele apropiate care iti sunt alaturi la bine si la rau. ok. apoi stai si te gandesti: cine sunt persoanele care iti sunt cu adevarat aproape la bine si la rau? si brusc, iti dai seama ca elimini cel putin o persoana pe care o credeai prieten. pentru ca zici ca e prieten, dar nu corespunde cu definitia. sau cu o parte din ea...acel..."la rau"...strica tot. acel "la rau" este cel care imparte prietenii in prieteni/amici/cunostinte si prieteni buni. si stai asa..si vezi ca topu tau dp hi5, sau numerele favorite in tel, sau grupu best friends dp mess nu e tocmai in regula. dar de ce? de ce daca stai sa te gandesti bine, prietenii nu sunt prieteni? vreau sa zic...de ce eliminam acei prieteni? pt ca nu corespund definitiei...dar daca nu corespund, de ce i'am considerat prieteni de la inceput? si ma rog, aici intervine ipocrizia, falsitatea, dar si credibilitatea si naivitatea. eu sunt o persoana foarte naiva si incerc sa gasesc un prieten in orice persoana. dar nu se poate. nimeni nu e prieten cu toata lumea. pacat. ar fi mult mai frumos. in orice caz...parerea mea e ca nici un prieten nu e in totalitate prieten...mai aud unii...ne povestim totul eu cu prietena mea...nu cred...de ex daca iti invidiezi prietena, nu ai de gand sa ii spui...pana mea..."totul" este muuuult prea complex pt a fo folosit...gen...nu cred ca ii spui prietenei tale ca te'ai cacat la ora x sau ca te'ai masturbat la ora y sau ca nu ti-ai schimbat chilotii aseara...daca ar exista o persoana careia sa ii spui totul...unde ar mai fi intimitatea? mi se pare o mare tampenie...ma rog...poate zic asta pentru ca sunt invidioasa ca eu nu am nici un best friend, tovaras p viata sau cum i s-o mai zice. dar nush, probabil nu am un best friend pt ca am parerea care am zis'o. eu nu as putea sa ii povestesc cuiva tot ce fac. nici pe jumatate. nimeni nu stie tot ce fac sau ce spun sau ce gandesc. in primul rand pentru ca ma gandesc...eu m'as plictisi de o persoana daca as sti totul despre ea. atunci...ce subiecte de discutie am avea? anyway...aa...si cand ii mai vezi...cum se iubesc de mama focului respectivii prieteni...maine nu se mai suporta, gata! s'a terminat prietenia...iar apoi se pupa din nou in cur...e un rahat faza asta...mie nu imi place sa ma cert cu prietenii mei. ori ma cert odata de nu mai vorbesc in vecii vecilor cu respectivu/a...ori nu ma mai cert. nu suport sa ma cert dintr'un cacat...de gen...vai de mine, prietena x nu m'a pupat azi! nu ma mai iubeste! c'mon...daca din asta se supara lumea..cand o fi vorba de vorbit pe la spate sau tradare...cum mai reactionezi? iti omori prietenu? sau...cel mai rusinos mi se pare cand sunt 2 prieteni...dar in realitate e stapanu si servitoru...ingrozitor...servitoru e sosia stapanului, aceleasi gesturi, aceleasi expresii...omg...ma rog...inchei aici subiectul. deci ppl, prin urmare, cand spui ca cineva este prieten adevarat, incearca sa iei in calcul si chestiile astea, think twice, bcuz the second thought could be totally different from the first...

Niciun comentariu: