marți, 18 martie 2008

Mourir.

Ce este de fapt, moartea? Trecere in nefiinta, deces, datu coltului stuff...dar...nu stiu...mi se pare de neacceptat faptul ca toata lumea se indreapta, mai repede sau mai incet, spre un lucru necunoscut...adica...nimeni nu stie cum e. pana nu incearca. dar dupaia...nu mai are cum sa povesteasca...ca de, e mort. dar totusi...viata e ca o carare dreapta...incepe cu nasterea, se termina cu moartea. ok. stim de unde am plecat. dar cum naiba putem sa mergem pe acea carare fara sa stim cum va fi sfarsitul?? si...dupa moarte...ce facem? adica...mai existam? unde o sa stea sufletul nostru? o sa mai avem creier...o sa mai gandim? sau pur si simplu...disparem? si...de unde stim ca exista cu adevarat rai sau iad? a fost cineva in una din "locatiile" astea si s'a intors sa ne povesteasca? don't think so...ma rog aici ar putea sa intervina credinta...sa spuna ca Iisus a murit si a inviat...dar prefer sa nu ma iau de chestii religioase. dar totusi...eu vreau sa stiu ce o sa se intample dupa ce mor! ma rog...intr'un fel e aiurea...adica...ma gandesc...eu...eu care...traiesc...o sa mor! poate dintr'o data...poate cu agonie etc...incercati sa va ganditi la chestia asta sa vedeti ce neplacut va fi...sa stii ca o sa treci prin ceva inevitabil...e ca o poarta la capatu cararii de care v'am zis...poarta pe care TREBUIE neaparat sa o treci, esti fortat sa o treci...dar nu stii ce e dincolo. si acum stau si ma gandesc...dumnezeu de ce poate sa ne ia viata cand are el chef dar crima este atat de pedepsita, atat pe plan legal cat si pe plan divin? cica el da viata...dar el da viata cu ajutorul oamenilor, respectiv femeilor. deci el de ce are acest drept si nimeni nu se ia de el? am citit odata ceva de genul ca dumnezeu a facut omul dupa chipul si asemanarea lui...dar totusi...are el ceva mai smecher...e mai cu mot...daca poate sa conduca lumea asta de cacat cu atata maiestrie. asta daca exista dumnezeu. eu sunt sceptica. adica stiu ca exista ceva acolo. si sunt 85% sigura ca e dumnezeu. dar eu sunt genul de pers care nu crede pana nu vede. din cauza asta, chiar si in privinta religiei si divinitatii sunt un pic rezervata. cand un om moare, nimeni nu zice, ah, cancer afurisit, ah, audi A4, de ce ai luat viata lui X? te gandesti...doamne de ce l'ai luat? deci sa nu ma arate nimeni cu degetul ca zic ceva de dumnezeu, ca il acuz de ceva, ca toti faceti asa. toti ziceti cand aveti o chestie, o problema: doaamne ce nasol, ce naspa, ce nush ce. ma rog. gata cu religia. stau si ma inteb...de ce nu putem trai vesnic? de ce moartea nu ar putea surveni doar din chestii provocate gen boli crima si accidente? de ce nu se poate? eu una nu vreau sa mor! (ma rog...exceptand micile mele scapari in care simt ca viata mea nu mai are nici un rost) si nu vreau sa moara lumea din jurul meu! ii aud p astia...lasa ca or sa se duca intr'un loc mai bun...de unde pana mea stiu ca or sa se duca intr'un loc mai bun? cine imi poate dovedi? huh? ma rog. imi e frica d moarte si o spun! dar imi e frica de ea pentru ca nu stiu exact...CE E! daca era o chestie concreta, cu dovezi stuff...era ok...pana mea..dar asa? mi se pare nedrept ca dumnezeu si'a lasat creatia neinformata in aceasta privinta...mai ales pentru ca toti o sa trecem prin asta...ca sa nu mai zic ca fazele alea gen apocalipsa sau sfarsitul lumii ma lasa totaaal rece...: cum frate...dupa ce ca ne lasa pe toti cu frica de moarte...ne mai si ameninta ca murim cu totii in chinuri cumplite :: daca dumnezeu chiar vrea sa creeze o lume mai buna...poate sa o faca si fara sa anunte...gen potopu ala...nimeni nu a stiut...a fost ok no problem...dar asa...de unde stim care va fi noul Noe? cel care va trai? "the boy who lived"? nush sunt atatea lucruri neclare care ma nedumeresc din ziua in care am inceput sa imi utilizez creierul si care o sa ma tulbure pana in ziua in care acesta va fi de neutilizat...care probabil va fi si ziua mortii mele (orice inseamna asta)...asta in caz ca nu ajung la nebuni inainte...

Niciun comentariu: