joi, 11 februarie 2010

Don't mess with fashion!

Am observat ca este la moda sa iti placa un lucru iar apoi devine la moda sa nu iti mai placa acest lucru. Toata nebunia asta este foarte trendy. Dar, mai mult de atat, este un trend care este pe val de ani de zile! Cand eram in generala, printr-a 6a, era la moda sa iti placa rozul. Toate fetele veneau imbracate in roz. Intr-a 7a, a devenit la moda sa zici ca nu iti place rozul. Lumea s-a adaptat pentru moment. (Eu inca am ramas la ideea ca rozul suge). Acest trend s-a pastrat odata cu aparitia curentului emo. Toata lumea era emo. Si eu am avut perioada mea, dar numai la nivel de poze:)) Se ascultau trupe emo, se formasera grupurile emo, frezele emo, machiajul emo. Apoi, aceste lucruri au fost pastrate de marea majoritate, insa langa ele se afla expresia: Nu sunt emo!! Desi nimeni nu te intreba daca esti sau nu. Cand venea intrebarea, mi se parea ok sa oferi un raspuns, pozitiv sau negativ. Insa cand intrebarea lipseste, raspunsul este Za trend. O alta chestie la moda...Hi5`ul. Aproape toti avem, aproape toti stim ce e. Dar am observat ca mai multi utilizatori, dupa ce au respectat trendul Hi5`ului, acum respecta trendul "Imi inchid hi5`ul". Si nu numai atat! Trendul a fost prelungit in "Imi inchid hi5`ul ca sa il deschid, sa il inchid la loc iar sa il deschid si tot asa". Imi e greu sa inteleg scopul acestei activitati, chiar nu stiu cata atentie ii este acordata sau ce crede lumea cand vede asa ceva. Dar desigur, au trecut ani de cand nu am mai fost o persoana trendy asa ca am cam ramas in urma pe vremea cand aveai un hi5, un statut si ti le pastrai asa cum sunt :P