miercuri, 4 martie 2009

Suntem, suntem...

Pentru ca fiecare este fiecare si fiecare lucru pe care il facem ne defineste.
Nu pot, dar nu pot trai fara oja; desi ma dau incredibil de prost si aiurea, nu ma pot afisa fara.
Mereu cand mananc ma umplu de firimituri.
Tocmai mi-am stricat unghiile abia facute.
De vreo 5 zile ascult obsesiv 2 melodii ale unor artisti care pana acum cateva luni ii consideram niste buni de nimic.
Trainerul meu de debate are in sufragerie, intr-un tablou o poza cu mine de la 4 ani in care o jucam pe Scufita Rosie.
De altfel, el este singura persoana in casa caruia imi place sa fac curat.
Am 3 postere cu Twilight ingramadite deasupra patului, astfel incat sa vad cate unul in orice pozitie ma trezesc.
I want a fuck friend and a car.
Anul asta am primit 3 martisoare superbe.
Am renuntat la placa de par :>
Am descoperit cel mai cretin nume ever: Vacu Pipi.
De fiecare data cand stranut, toata clasa rade.
Vorbesc repede repede repede repede.
Mi-am scos pierce`u si parca regret asta dar nu sunt sigura.
Pana acum un timp imi doream din toata inima sa primesc un breloc de tel si nu primeam. Acum am o carutza.
Nu uit ziua in care ne-au alergat in Poli 40 de caini, Miha mergea in fatza cu cateaua mea, Iulia plangea de frica iar eu cu Geo radeam de ne stricam de ea, lucru care ne-a facut sa uitam ca ne e frica. Multumim, Iulia!
In aceeasi noapte am fost in Golbin cu PowerPuff girls iar apoi ne alergau niste necunoscuti pe strada.
Mi-am uitat telefonul de 3 ori in diferite locuri: taxi, fantanile de la Unirii, Micul Paris. De fiecare data mi-a fost adus inapoi de cei care l-au gasit. Asta da bulan.

Un comentariu:

White Dove spunea...

seara aia din Gobliiiiin :))) it was all worthy:))