vineri, 2 ianuarie 2009

An nou

Nu zic La multi ani 2009. De ce? Pt ca 2009 e un singur an, daca ii uram La multi ani...ar insemna ca 2009 sa se extinda pe mai multi ani, ceea ce nu se poate:) In orice caz, la multi ani Bucuresti, Romania, Europa, lumea, eu, tu, noi. La multi ani viata.

Dupa un super revelion inceput cu o pana de cauciuc rezolvata de catre un prieten care nu a mai schimbat in viata lui o roata si o fata care abia stie ce e aia (eu) si terminat prin ingrozitoarele dureri menstruale, ma simt totusi fully charged. Gata pentru un an nou.

Nu cred in superstitii, dar just 4 fun am avut chiloti rosii, bani in buzunar, paharu d sampanie in mana si prietenul de brat. Ceea ce ar insemna ca voi avea noroc, bani, distractie si dragoste. Sa vedem daca functioneaza sa imi creez o viata perfecta asa usor.

Mi-am luat albumul Ne-yo - Year of the gentelman. Sincer, Ne-yo mi se parea un alt negru care scoate o melodie d succes si restu seamana cu prima, dar se pare ca nu e asa. Am urat si inca nu imi place 'supermelodia' So Sick dar albumul acesta este foarte bun. Imi aduce un pic a Usher, dar beat-urile sunt excelente iar vocea lui e chiar draguta. Ma enerveaza ca mereu apare in acelasi tip de costum. In rest, super ok, really like it. Mai ales piesa Part of the list, adica asta.Enjoy.
Happy New Year!



Un comentariu:

Unknown spunea...

da..
la multi ani!!!