joi, 23 octombrie 2008

"Te Iubesc"

Ce a ajuns in ziua de astazi acest termen? Il auzim peste tot. Filme, prieteni, experienta proprie. Si cand il auzim ni se pare ca e cel mai frumos lucru. Dar este oare adevarat? Parerea mea e ca intr-o relatie iubirea intervine dupa ceva vreme, cateva luni poate chiar mai mult. Pana atunci...placi pe cineva, esti indragostit. Dar "Te iubesc"-ul asta apare mult mai incolo. Este punctul in care intr-o relatie nu mai conteaza nimeni altcineva, cand persoana pe care o iubesti inseamna totul pentru tine, cand nu te mai ascunzi in spatele mastii de inabordabil(a) si iti lasi frau liber sentimentelor si dorintelor. Cand esti fericit. Sau cel putin, asa ar trebui sa fie. Cuvintele astea care au atata valoare le vezi aruncate mai nou prin toate partile. Ca sa impresionezi, nu ca sa iti afisezi adevarat sentimentele. Ca sa agati mai usor in loc sa treci prin toate etapele unei relatii frumoase. Deja aud la unii aceste 2 cuvinte dupa o saptamana sau doua de relatie. Nu stiu cat de adevarat o fi, dar pe mine nu ma convinge. Si eu am iubit. Mult. Dar nu asa, de-a gata. A trecut ceva timp. In plus, din observatiile care le-am facut...relatiile in care "Te iubesc" este prematur..se termina cam repede. Asta pentru ca cine a zis asta...e clar ca nu stie ce e iubirea, cat dureaza pana se ajunge la ea...hence e clar ca nu stie cum sa tina o relatie. Mie nimeni nu mi-a spus ca ma iubeste. Ma refer...la un partener. Asta poate pentru ca cea mai lunga relatie a mea adurat o luna jum. Sau pentru ca nu stiu sa ma fac iubita. Aa, stai. Mint. Mi s-a zis odata, dar era in nefericitul caz de care va povesteam mai sus si anume "Te iubesc"-ul prematur. Asa ca e cam totuna. Dar zic din ce vad la altii. Statusuri de iubire netarmuita dupa 3-4 zile de relatie...timp in care nici nu cunosti o persoana...childish. Deja iubirea a ajuns ceva atat de banal...incat intr-o relatie e ca un salut, ca un pupic pe mess etc. Nu e fair, chestiile astea trebuie pretuite mult mai mult...pentru ca sunt lucruri care te fac atat de fericit...care trec atat de repede...

Niciun comentariu: