vineri, 31 octombrie 2008

O iubesc.

O iubesc. Si asta pentru ca i-am promis. Si pentru ca nu am facut postarea de ziua ei. Si pentru ca o iubesc cel mai mult. Pentru ca e prietena mea cea mai buna. Pentru ca este mereu acolo langa mine. Pentru ca ii zic orice. Pentru ca imi zice orice. Pentru ca imi place in cartier la ea:"> Pentru ca fratele ei e indragostit de mine. Pentru ca imi place familia ei. Pentru ca imi place sa ma duc la ea. Pentru ca imi place sa vina la mine. Pentru ca am impresia ca ne cunoastem de o viata. Pentru ca o tachinez cand imi zice ca se crede regina superbitatii. Pentru ca ma iubeste si ea. Pentru ca ma iubeste asa cum sunt eu. Cretina. Idioata. Aiurita. Pentru ziua de 20 mai. In acea zi mi-a fost alaturi cat nu mi-a fost nimeni vreodata. I'll never forget that day. O zi trista si totusi in care mi-am dat seama cine imi este cea mai buna prietena. Ea este. Ea este cea care suporta povestile mamei mele despre cactusi. Ea este cea cu care impart orice (btw, imi vreau cizmele de 10 inapoi! si o sa iti dau si eu tenesii si camasa :">) De la ea am invatat multe. Ea este cea care ma ia mereu in brate si imi zice ca ma iubeste. Ea este cea fata de care nu am secrete. Ea este. Cu ea am facut hora la 12 noaptea singure in camera de ziua ei. Cu ea am mancat ciocolata la 12 noaptea de ziua ei apoi am baut sifon. Cu ea rad, cu ea plang. Ei ii spun ce nu imi place la ea, ce ma enerveaza. Cu ea merg la cumparaturi. Cu ea am cunoscut Cartierul Minunat :> Ea este singura mea prietena careia pot sa ii port incaltamintea. Ea poarta pandantivul care i l-am dat cu Best Friends. Ei ii plac toate cadourile pe care i le fac si pe toate le are la loc de cinste. Ca e la vedere in camera, la mana, la urechi, la vedere oriunde. Ea ma iarta si eu o iert. Cu ea imi fac poze si imi place. Cu ea fac totul. O iubesc enorm. Si zic asta fara sa imi pese daca cineva zice lezbooo sau chestii de genul asta. Ea va ramane mereu prietena mea. Pentru ca certurile noastre nu dureaza mai mult de cateva ore. Pentru ca niciodata nu am avut o prietena ca ea. Pentru ca ne iubim. Pentru ca e dulce cand zice "ce frumoasa sunt" si imi place ca mereu imi da haine de la ea. Pentru ca e draguta cand vorbeste pt ca e raraita si imi place cand imi vorbeste de parca sunt un copil. Pentru ca o iubesc.
Diana: andra
Andra Duda : diana
Diana: stii k te iubesc mult mult?
Andra Duda : da
Andra Duda : stiu
Andra Duda : si eu te iubesc mult mult
Diana: stii c imi place mie la tine?
Diana: k nu ma vezi k o proprietate privata
Diana: si k iti place d mn asa qm snt
Diana: cu bune is q rele
Diana: si cu prietenii sau fara prietenii mei
Andra Duda : nu e adevarat
Andra Duda : ai zis ceva neadevarat
Diana: si k nu`mi reprosezi k dc vbesc cu unu si cu altu
Diana: au
Andra Duda : nu imi place de tine asa cum esti
Andra Duda : te iubesc asa cum esti
Andra Duda : si poti sa ai tu ce prieteni vrei, cat de ratati vrei tu, daca tie iti place de ei I am happy si atata timp cat nu intervin intre noi, nu am ce sa iti reprosezD
iana: da uite asa cum si tu ai alti prieteni
Andra Duda : exact






Te iubesc, Diana!

Niciun comentariu: