duminică, 3 august 2008

munca mea.

intr-un final...s-a terminat...4 saptamani de munca asidua...de munca care m-a solicitat extrem de mult. munca care m-a epuizat total si care m-a facut in multe dimineti sa ma trezesc cu fata la cearceaf. munca grea. desigur...recompensele vor fi mari...dar din pacate nu pe masura trudei mele. adica...sa te plimbi weekend de weekend cu tavi de carnati in mana in cel mai mare magazin din tara imbracata ca o macelareasa si duhnind a medic legist merita mai mult de 6 mil. da sunt multumita. sunt fericita ca voi primi primul meu salariu. ma rog...primul meu salariu semnificativ. pt ca primul meu salariu de 1 mil si ceva s-a dus aproape instantaneu pe o geanta si p pirs. asa ca voi avea niste bani frumusei cu care voi merge la fel de frumusel la mare cu prietena mea. si haide, sa zicem ca sunt mandra ca am muncit. vreau sa zic...munca kinda shameful a avut si partile ei dragute. cum ar fi zecile de prajituri mancate, deoarece doamnele de langa camera unde prajeam carnatii erau foarte dragute si in schimbul a cativa carnati si mici primeam eclere, amandine, tarte, cornuri, fructe...si nu a stricat deloc :) in plus...i made sum new friends :D and i love makin friends.friends care au facut munca mai draguta, mai usoara si care au facut timpul sa treaca mai rpd. plus ca la cati mici am cumparat...am primit un bonus de cateva sute de mii pe care o sa il sparg pe un slumber party ;;) si...de ce nu, am muncit! mi-am castigat banii mei iar asta ma face foarte mandra, spre deosebire de altii care stau cu burta la soare si primesc bani de la taticu sau de la mamica iar atunci cand nu au se supara pe ei, de parca parintii sunt un izvor nesecat de bani. eu prefer sa muncesc, chiar daca in conditii nu prea satisfacatoare. logic, si eu sunt intretinuta de ai mei, ca plm nu's inca in stare sa castig atatia bani incat sa ma descurc pe cont propriu...dar asa, am rezervele mele din care imi fac poftele...in plus...chestiile care le iau din banii mei imi par mai dragi. ma uit in oglinda...si imi spun...bilele astea de metal sunt muncite de mine! e foarte nice. imi doresc sa mai muncesc, desigur, nu in conditiile de pana acum..dar...as vrea...oricum, sa mai treaca un timp..deoarece, cum am zis...sunt extrem de epuizata. in plus pana imi trece mie epuizarea:)) probabil o sa inceapa liceul si atunci o sa fie epuizare...si asa sunt epuizata dupa 7 ore de scoala...apoi si munca...minunat...not! oricum...recomand oricui de varsta mea sa isi ia o slujba, deoarece benificii exista, in plus nu mai pierzi timpul degeaba iesind afara nonstop pe banii altora...si..pe mine una, de cand muncesc, mommy ma rasfata mai mult:D ba cu ceva bun, ba facand ea curat in locu meu;;) e nice:D totusi...munca asta m-a facut ca timp de o luna sa nu imi mai vad multi prieteni de care imi este fooooaaaarte dor...si cu care sper sa recuperez timpul pierdut...deoarece ii iubesc. bai, voi, astia, prietenii mei! va iubeeeesc! diana, loolee, alexandra, mada, miha, geo, iulia, debate guys (desi nu am mai vorbit asa mult) sa stiti ca va iubeeeeeesc muuult si imi e dor de vooooi >:D<

2 comentarii:

Anonim spunea...

aaaa ce dragutza bueeei ube maaa :*:*:* >:D< o sa-mi fie tare dor de carnatzii aia si de mici :(((
dar...na...aia e...faci cinste :-> :))

Lafete spunea...

>:D<>:d< gimme a hug