luni, 28 iulie 2008

minunile messengerului.

Eu nu inteleg. De ce exista feature-ul Invisible pe mess? ca sa il folosim pt oamenii care ne deranjeaza mereu si ne bat la cap. dar...de ce este folosit...pe persoane care nu te baga in seama? de ce unora le place sa se ascunda in spatele unui feature care oricum se dovedeste a nu fi prea eficient? de ce? pentru a arata cat de lasi si de ofticosi sunt. si eu am oameni pe invisible, dar numai pe cei care ma streseaza mereu cu discutii si intrebari stupide. insa, spre deosebire de altii, nu am persoane care nu ma baga in seama. ce daca nu le suport? decat sa ii pun pe inv mai bine le zic in fata sau le ignor. dar deh..persoanele care imi fac mie asa ceva...se cred atat de importante incat au impresia ca o sa le deranjez desi stiu ca nu ma suporta? eu una nu am nimic cu nimeni. si daca am o spun in fata pentru ca nu imi place sa port pica, sa vorbesc pe la spate, sa pun pe invisible sau sa le pun nume jignitoare in telefon. chestiile astea mi se par de prost gust si persoanele pe care le fac ma dezamagesc. din fericire, nu pun la suflet si zambeeeesc. pentru ca e vara. pentru ca am prieteni. pentru ca uit si pentru ca liiiiiiife's gooood si nu imi pasaaaaaaa \:D/

2 comentarii:

Anonim spunea...

yaaaa u go girl :*

Anonim spunea...

iei e 00:41 si te anuntz ca ti-am citit tot blogu :))) am ochii inlacrimatzi...ca nah...de la lumina asta a monitorului si de la cat mi-am chinuit ochii printre randurile tale :P