duminică, 10 august 2008

Massurile

Si pentru ca cu totii stim ce sunt alea massuri. Si pentru ca toti avem cate o parere despre ele. Sa o zic si eu pe a mea. Le urasc!! Doamne deci mi se pare unul din cele mai enervante features de pe mess. De ce? Din cauza intrebuintarii pe care i-o atribuie oamenii, altfel ar putea fi folositor. Banuiesc eu in adancul meu ca massurile au fost create pentru a face anunturi importante si pentru a cere ajutor in diverse mai multor persoane simultan. Dar nu. Massurile au inceput sa fie folosite pentru a anunta cateva sute de oameni ca te duci sa te culci, ca ai o stare de cacat, ca iti iubesti catelu purcelu etc. Si pentru a intreba aceleasi sute de oameni daca te iubesc. Come on! Cum sa dai mass: 'ma iubesti da buzz!' Chiar un buzz a ramas singuru fel prin care sa ii arati unei persoane ca o iubesti?/:) Sigur ca nu...dar deh ce sa mai faca oamenii pentru a se da in spectacol. De massurile care iti aduc ghinion sau noroc...:)) ce sa mai zic despre ele...daca ar fi fost adevarate probabil toata populatia care foloseste yahoo messenger ar muri blestemati de cine stie ce ghinion sau si-ar fi gasit marea dragoste. Una din doua. Sau acelea...da massu asta mai departe si trimiti X centi in contu cuiva ca sa il ajuti. Come on!! Va dati seama ca in acest fel toata lumea s-ar imbogati?? Whatever..:)) Sau mai imi plac alea...ai chef de vorba da buzz. Ok, daca as fi avut chef de vorba, iti dadeam, nu asteptam sa imi dai tu mass ca sa o faci. Desigur, persoanele care dau astfel de massuri sunt persoane plictisit(oar)e pe care nu le baga nimeni in seama si incearca sa atraga atentia. Din pacate, nu merge. Ma rog, singurele persoane care raspund la asemenea chestii sunt desigur, alte persoane mass-loving pe care la randu lor nu le baga nimeni in seama. Hm...alt gen de mass idiot...aa da:)) massuri trimise la toata lista in care scrie: persoana X, cand intri da-mi un buzz..:)) mai merita sa comentez? Da. Daca vrei ca DOAR persoana X sa te bage in seama...de ce nu ii dai respectivei/ului un simplu offline? Chiar trebuie sa stie toata lista ca ai un prieten cu care vrei sa vorbesti? Sfatuiesc fiecare persoana care trimite aceste mesaje colective sa isi faca un grup 'anti-mass' si sa ma includa in el. As fi extrem de recunoscatoare;;) Sau massurile in care scrie: ii iubesc pe x, pe y, pe z etcetera. Ok, de ce nu le zici chestia asta persoanelor respective? Sau daca chiaar vrei sa afle toata lumea pune-ti la status, nu e nevoie sa deranjezi lumea din activitatile lor mult mai importante decat massul tau. Asta e unul din the major reasons pentru care urasc massurile. Pentru ca le primesc mereu cand am ceva de facut, cand ma joc, cand ma uit la filme. Si pentru ca eu de obicei raspund repede la IM-uri...am impresia ca cineva are treaba in mod special cu mine si nu cu o lista intreaga. Si desigur, cand vad ca m-am deranjat pentru a afla ca X se duce la culcare sau ca pe Y nu il iubeste nimeni ma cam enervez. Ma rog. Prin aceasta postare sper ca oamenii care fac lucrurile pomenite aici se vor simti si nu vor mai da massuri idioate, sau macar vor crea un grup anti-mass in care sa ma bage.

2 comentarii:

Anonim spunea...

yo nu dau massuri :->

Anonim spunea...

aa ba nu mi se pare ca v-am dat odata voua :geo, tu, iulia, petq sa va intreb la ce h ne vedem, asta pt ca-mi era lene sa scriu al toti acelasi lucru