vineri, 11 aprilie 2008

The dizzy smoker.

I) Am o zi foarte de cacat. Am pierdut o dezbatere. Muncisem pentru acea dezbatere. Ma rog, dupaia a fost foarte fun. Am mers cu lumea de la debate la o inghetata, ne-am jucat, am socializat, ne-am plimbat, am jucat mafia , am ras, am mers, ne-am plimbat. A fost fun. Dar cum in cazul meu orice e fun trebuie sa se termine destul de repede...drumul spre casa m-a cam demoralizat. De ce? Pentru ca am impresia ca sunt o proasta. Am impresia ca lumea ma considera proasta. Si toata lumea ma jigneste si imi spune lucruri urate. Desigur, lumea o spune ca fiind o gluma. Si sincer, eu tin la glume d-astea. Dar asta face lumea sa faca misto de mine in continuare. Pentru ca niciodata nu ma supar. Orice mi s-ar spune. Ma rog. Aproape. Singurul lucru care nu suport sa mi se spuna este curva. Sfatuiesc persoanele care folosesc acest cuvant pentru a ma caracteriza sa consulte mai intai dictionarul explicativ al limbii romane. Whatever. Cum spuneam, eu nu ma supar cand lumea imi face glumite de genu...esti cam proasta sau urata sau ceva de genul asta. Desigur, nu ma supar cand aceste lucruri raman la stadiul de glumite...dar totusi...daca in felul asta voi ajunge la punctul in care lumea sa faca misto de mine la modul nesimtit iar eu sa nu ma supar? Ma rog...am cam ajuns la punctul ala de ceva vreme. As vrea sa stiu cum sa fac ca lumea sa nu mai creada ca sunt proasta. Sunt cam aiurita cateodata si fac lucruri car te fac sa iti dai ochii peste cap..dar sunt aiurita, cum spuneam. Nu sunt PROASTA. In legatura cu capacitatile mele mentale, cred ca stau foarte bine la acest capitol, am o memorie foarte buna si inteleg usor. Dar eu pur si simplu am o atitudine mai degajata, mai laid back care nu prea imi permite sa imi arat adevaratele aptitudini mentale. Eu nu sunt genul de persoana serioasa, sunt pusa mai mereu pe caterinca si rad. Uneori ma intreb...cum as fi daca nu as tine la acele glumite de care ziceam...daca nu as mai fi asa pusa pe glume si daca as fi mai serioasa? Cred ca aceste lucruri ar fi cele mai importante de schimbat daca as vrea sa fac un change of personality. Si daca as face asa...cred ca as fi o persoana EXTREM de diferita. Anyway...sper ca cineva din persoanele care ma considera mai prostuta sa ia in considerare acest lucru care il zic eu aici si sa vada ca chiar daca tin la glumitele de care tot vorbesc...totusi...dupa un timp ma afecteaza...ca doar nu sunt de piatra si orice parere aud despre mine o bag intr-un sertaras in capsorul meu...si procesez mai tarziu.


II) De ceva vreme...cred ca o luna mai exact...m-am apucat iar de fumat. De ce? Pentru ca. Este problema mea. Sa nu ii mai aud pe altii aa ca nu mai fuma ca iti faci rau ca nu stiu ce. OK, stiam chestiile astea! Dooh, scrie destul de clar pe pachetul de tigari! Este problema mea daca ma distrug, daca imi fac rau! M-am saturat sa imi spuna lumea ce sa fac! Poate nu pare, dar sunt in stare sa imi port de grija singura si sa aleg ce vreau sa consum si ce nu. Chiar daca imi face rau. Este dreptul meu sa iau decizii, mai ales ca deciziile astea ma privesc numai pe mine. Nu sunt dependenta, nu fumez ca simt o nevoie fizica sa fac acest lucru, fumez pentru ca vreau eu, pentru ca asa am chef si pentru ca ma calmeaza. Si pentru ca e foarte frumos sa vezi cum iti iese fumu ala pe gura. Si pentru ca fumez cu Diana. Singura nu prea imi arde, sincer. In plus, este foarte foarte dragut sa duci cu mana dreapta un Dunhill albastru inchis catre gura si sa te uiti la altii care se multumesc cu un rahat de Pall Mall sau Kent...doamne deci azi...dupa 5 Dunhill...am tras dintr-un Pall Mall...groaznica senzatie! Nu incercati sa fumati o tigara de calitate mai slaba dupa una de calitate buna. Incercati invers. Believe me. E o senzatie foarte nasoala. Whatever...e treaba mea ca fumez! Si desi inca tre sa ii dau lu Mada 500 de mii daca ma vede fumand, nu imi pasa. Voi fuma in absenta ei. Nu imi pasa. Si nu imi pasa daca imi distrug plamanii. Sunt ai mei si numai ai mei. Amandoi.


III) Aveam ceva de scris si pentru punctul 3 dar m-am cam plictisit de atata scris, mai ales ca aveam ceva cam nasol de scris aici care mi-ar fi amintit de situatia prin care trec si m-ar fi demoralizat mai tare.












Si pentru a incheia ziua de azi fara nici o legatura cu ce am scris pana acum...nu conteaza...eu stiu despre ce vorbesc...Adio, mama mea de pana acum!

Un comentariu:

Anonim spunea...

II-heeeey fumeaza dar nu te lua de noi, persoanele care iubesc kentul >:P