duminică, 17 mai 2009

Eurovision 2009

Editia din acest an a Eurovisionului a fost castigata, pe drept, parerea mea, de reprezentantul Norvegiei, Alexander Rybak cu piesa Fairytale. Tipul asta dupa ce ca arata suuuuper bine:x are si o super voce, isi compune si scrie singur piesele, canta la vioara si mai e si actor:x Stiam melodia de cateva luni si am ramas foarte placut impresionata cand am aflat ca a castigat. Intr-adevar, si reprezentanta Islandei a avut o melodie foarte buna si voce frumoasa dar parca era prea lenta pentru a castiga mai mult de locul 2. De Elena Gheorghe ce pot sa zic, nu prea imi placea melodia, dar...fiind un pic subiectiva poate, parca merita mai mult de locul 19...la fel si melodia Moldovei, care din pacate poate fi traita la adevarata intensitate doar de romani si moldoveni. Cat despre Turcia, nu imi imaginez ce dracu cauta pe locul 4 cand ma asteptam ca urletele Hadisei aleia sa ii aduca la curu clasamentului...in orice caz, felicitari Norvegiei care nu a castigat datorita intereselor politice, si felicitari Eurovisionului, care a adus anul acesta melodii net superioare celor din ultimii ani!
[P.S.: bagati-va unghia'n cur, finlandezilor! dupa ce habar n-am de ce ati castigat cu monstruzitatea aia acum 3 ani, acu sunteti cei mai din coada! Haha! ]

And here's the winner, which's song I can't get enough of:X

Niciun comentariu: