duminică, 3 mai 2009

Celalalt tip de oameni in halate albe


Da ma, dentistii, la aia ma refer. Nu stiu sincer de ce este cineva atras de o cariera in domeniul asta, mai exact stai si umbli in tot felul de guri mai mult sau mai putin imputite, printre carii si scuipat si cine stie ce feluri de mancare ramase printre dinti. Ma rog. Au si ei rostul lor. Daaar sa va spun povestea mea si cum am ajuns eu la ei. 14 aprilie. Tocmai am iesit din teatrul Toma Caragiu din Ploiesti dupa terminarea finalelor Fiat! Debate 2009 cand am gasit un M&M pierdut prin buzunarele blugilor si de pofta am mancat-o. Din cauza unui SINGUR M&M, plomba mea a cedat. Am ignorat evenimentul, insa peste o saptamana au inceput durerile. Au continuat durerile. NOAPTEA. Si chiar si ziua. Asa ca am trecut pe Nurofen Plus. A functionat cateva zile, insa pe data de 1 mai, trista data de 1 mai, durerile au inceput iar, in ciuda ultimului Nurofen. Au continuat pana pe seara. Fiind 1 mai, nici un farmacist nu s-a gandit ca oamenii mai au totusi nevoie de medicamente si au plecat sa se distreze. Buuun. Insa pentru mine a urmat o noapte de cosmar. Am facut rost de Aulin, dar dupa 6 comprimate, degeaba. Asa ca la 4 dimineata nu mai stateam in pat ci pe scaunul unui cabinet stomatologic. Cred ca e mai relaxant intr-un sicriu. Doctorita saraca, cheauna la orele acelea tarzii, a incercat totusi sa ma ajute. Eu i-am zis politicos din start: Tanti, toarna-mi acolo anestezie pana la refuz, sa nu simt nici daca imi bagi un cutit pe gat. Eu una am o problema cu dentistii. Se poate sa fie fobie, dar inca nu sunt sigura. Asa ca am vrut sa nu simt nimic. Tanti parea ca intelege ce ii spun asa ca a trecut la treaba, a bagat anestezie. Dupa cateva secunde in care simteam cum se injecteaza lichidul in mine...s-a indepartat si a zis sa asteptam...am asteptat...dar tot simteam durerea. La un moment dat tanti s-a apucat de treaba...i-am spus...tanti...inca ma doare...mai pune putin...aa nu ca nu o sa simti...foarte bine...m-am conformat...umbla ea ce umbla...pana a luat in mana instrumentul mortii...al durerii absolute...FREZA! I-am zis...nuu...fa-mi orice dar nu asta...degeaba...simteam cum chestia aia imi zgarie cele mai mici si ascunse parti ale creierului...simteam cum sinapsele mele se dezintegreaza si lasa neuronii sa alerge de nebuni incercand sa iasa afara...ce mai, apogeul nervilor mei. Durerea era ingrozitoare, anestezia se dusese undeva in strafundul istoriei. Am ridicat mainile, sa ii zic..DOAREE!! Asa ca tanti s-a oprit si a mai bagat putina anestezie. Degeaba, frezele alea inca ma zgariau pe creier iar cand tipa a vazut ca sunt transpirata toata si tremur din toti rarunchii...a inceput sa pileasca frumos maseaua fara sa mai faca chestia aia groaznica cu freza...mi se face pielea de gaina doar cand ma gandesc. Intr-un final m-am ales cu un nerv scos, o plomba tempoara in asteptarea celei finale care urmeaza pe 12 mai. Dupa ce am terminat ma uitam la saraca denstista...oare se simte implinita profesional? Sa o trezeasca o zapacita ca mine la 4 dimineata si sa o roage frumos: baga-ti degetele in gura mea si scoate-mi nervu! Oare asta era visul ei? Ma rog..eu una sunt relativ multumita de treaba ei in afara de faptul ca as fi vrut sa imi faca o anestezie totala, sau macar sa imi bage de 10 ori mai multa decat mi-a bagat...probabil asa nu ma mai durea de mai aveam putin si o luam la pumni. Si desi inca ma mai doare, pot sa mananc din nou seminte! Which is great. Sper insa sa distruga cineva toate frezele existente, mi se pare un element de tortura genial, ar trebui transferat din cabinete in salile de tortura a criminalilor si teroristilor si va asigur ca ar avea un succes mai mare decat orice dispozitiv existent in acest scop. De asemenea urez tuturor cunoscutilor, mai mult sau mai putin prieteni..sper sa nu incercati vreodata dureri de genul celor traite de mine pentru ca pe bune, mai aveam putin si ma aruncam de pe bloc. Si ce pot sa zic, slava voua, celor care va bagati mainile in gura noastra!

Niciun comentariu: