luni, 27 aprilie 2009

Maktub

Ce se intampla cand ceea ce vrei, ceea ce iti doresti...nu trebuie sa aiba loc? Ce se intampla cand iti este interzis sa te bucuri de ce ai? Si cum se poate ca ceva atat de frumos...sa fie atat de rau? Ce se intampla cand ceea ce tie ti se pare bine este atat de criticat de ceilalti si considerat o greseala? Ce se intampla cand o zicala spune "Traieste clipa" dar alta spune "Nu iti cladi fericirea pe suferinta altora"? Ce se intampla cand ajungi sa cunosti notiunea de "raul necesar" dar nu stii ce sa faci cu ea? Ce se intampla cand o parte din tine spune 'da' iar cealalta parte plus toata lumea din jur tipa tare si clar 'nu'? Ajungi sa te intrebi...cine are dreptate? Si intr-adevar...cine? Cine trebuie ascultat? Inima sau ratiunea? Propria persoana sau prietenii care prin sfaturile lor au avut atata dreptate in trecut? Ce faci cand ajungi sa nu stii ce e bine pentru tine? De cine sa asculti? Atatea intrebari dar nici un raspuns satisfacator. Nici un raspuns care sa imi dea certitudinea ca ASA va fi bine...singurul raspuns care il am si singurul raspuns care ma ajuta sa merg inainte orice decizie as lua este...timpul le rezolva pe toate...ceea ce este scris sa se intample se va intampla...daca asa trebuie sa se intample, asa se va intampla, mai devreme sau mai tarziu. Asa ca, poate ca niciodata, ma voi lasa pe mana destinului si nu il voi schimba iar el nu imi va spune ce sa fac, ci imi va arata ce am facut. Nu este tocmai raspunsul pe care il vroiam, dar...pe altceva nu pot sa ma bazez pentru ca inca nu imi dau seama ce este mai important...ce imi spune inima sau ce imi spun apropiatii...iar daca voi afla care este, voi asculta de castigator...pana atunci...domnule Timp, iti dau cuvantul...

Niciun comentariu: