luni, 20 octombrie 2008

Love is sooo old fashioned :-j



Cine mai crede in iubire zilele astea? Multi vor zice: "eu"! Mai ales...multe. Dar unde s-au dus vremurile de demult...cu scrisori...cu poezii...flori, mers la teatru, adus fata pana acasa...toate s-au transformat in mesaje in caz ca e credit, declaratii pe mess si mers cu pizda prin pub-uri. Sincer mie una mi se par mult mai romantice vremurile de demult...in ziua de astazi...se mai gasesc iubiri platonice? Nu prea vad. Zilele trecute am vazut ceva destul de trist. Un tip, cu prietena, se plimbau prin oras. Tipul nu o tinea de mana, mana lui era ocupata cu posteriorul domnisoarei. Nu eram atenta la ce vorbeau, dar parea o discutie aprinsa. La un moment dat tipul urla la ea: "Fa, tu esti proasta rau! Da bine ca ai pizda buna ca altfel te lasam! Taci dreq din gura si hai acasa!" Tipa se supune si cei doi se pierd in multime. Am ramas masca. Mai ales ca nimeni nu parea sa observe. Oare exista atat de multe iubiri d'astea cum am vazut eu? Se mai numeste oare iubire cand se ajunge la punctul in care intervin injuraturile, insultele si chiar loviturile? Nu am avut asemenea experiente ca sa ma pronunt, dar ma intreb. In orice caz, din cate vad, in ziua de azi, "iubirea" se bazeaza mai mult pe "ceea ce se intampla in dormitor", cum ii zic unii. Si nu sunt singura care admite. I mean, ce cuplu mai asteapta pana la casatorie? Nici unul. Pana acum, asta era inadmisibil, se pedepsea cu moartea. Acum insa, sexul a devenit o rutina. Ceva normal care trebuie sa se intample cat mai repede, ca deh, "nu mai rezist, sunt si eu om". Ok, si pana acum oamenii tot oameni au fost, dar rezistau si ei. Acum deja este ceva esential, care nu tre sa lipseasca nici din cele mai tinere cupluri. Simt ca o iau razna cand ma uit in reviste si vad la rubricile alea, Love&Sex fete care zic ca la 13 ani si-au inceput viata sexuala si pun intrebari din care iti dai seama ca ea nici nu constientizeaza asta, ca nu stie inca ce inseamna. Ok, I understand, stiu, sexul e un lucru destul de important, dar nu chiar atat de...urgent cum fac majoritatea baietilor sa para. Asta auzi peste tot. Sex, sex, sex. Reviste, ziare, carti, tv, de internet nu mai zic. Sex a fost al 3lea cel mai cautat cuvant din lume (ce pot sa zic, macar exista oameni care vad ca sunt lucruri si mai importante). Where is the love, people? Iubirile alea neconditionate, cu trandafiri si plimbari pe lac...nu mai sunt. Acu cuplurile se molfaiesc pe unde apuca: strada, scoala, metrou...chiar aseara am vazut un cuplu care in 2 statii de metrou nu s-au dezlipit unu de altu, tipa era calare pe tip, mai lipsea doar sa se dezbrace si actul in sine. In rest, totul era gata. E trist cate se schimba azi. E trist ca majoritatea baietilor vor un singur lucru. E trist ca iubirea nu mai e la moda.

Niciun comentariu: