joi, 5 iunie 2008

...

Pe zi ce trece, descoperim lucruri noi. Iar eu, pe zi ce trece, descopar cat de putin pot sa valoreze cuvintele. Cat de putin poate valora o promisiune. Eu una, nu suport promisiunile nerespectate, de care am atat de multa parte. M-am saturat de ele. M-am saturat de cuvinte, in general. Pentru ca cuvintele vin si pleaca. Pentru ca cuvintele valoreaza din ce in ce mai putin pentru mine. De ce? Pentru ca lumea spune lucruri pe care nu le mai face. Oamenii sunt atat de schimbatori...azi ai in fatza o persoana, un prieten pe care crezi ca il cunosti, iar maine ai in fatza un strain. Persoane false...persoane false la fiecare pas. Persoane care sunt atat de diferite...atat de..altfel decat le credeai. Pe zi ce trece ma surprinde din ce in ce mai mult cata incredere aveam intr-o persoana care mi-a intors spatele si mi-a dat un sut in fund. Si ma intreb...oare toti imi vor face asa? Oare toti prietenii imi vor spune...suntem prieteni...pentru ca apoi sa plece? Imi e frica. Imi e frica sa nu mai trec inca odata prin asta. Chestiile de genul asta ma traumatizeaza. Pentru ca sunt o persoana care pune suflet in toate lucrurile. Si cand lucrurile acelea pleaca, pleaca si partea mea de suflet pe care am pus'o in ele. Si doare. Doare rau. Inca doare. Astaza, in drumul meu spre casa, am constatat ca nu mai am baterie la iPod. Asa ca mi-am parcurs drumul fara muzica. Si pentru ca nu aveam muzica care ma tine departe de reflectarile mele profunde...am stat si m-am gandit...la lucruri peste care credeam ca am trecut dar care mi-au dat fiori..la lucruri pe care de obicei le gandeam...cu zambetul pe buze si care m-au facut sa ma intristez. As vrea sa fiu o persoana mai puternica. As vrea sa trec peste lucrurile care ma ranesc. As vrea sa nu imi pese de persoanele carora nu le pasa de mine. Dar exact de persoanele alea imi pasa. De persoanele care zic ceva ce nu mai fac. Eu inca astept ca intr-o zi voi sta asa...facand nimic...si voi primi un sms sau un IM cu "ce mai faci mey?"...I'm so stupid...pentru ca stiu ca nu voi primi:) cel putin...nu de la persoanele...de care imi pasa.

Niciun comentariu: