duminică, 23 martie 2008

Simple Things

O capita de fan. Un nor in forma de...nor. Cotcodacit infundat. O punga de seminte. O carte imprumutata. Si in mijlocur acestor chestii...eu. Eu, inconjurata de lucruri simple care ma inveselesc. Si ma relaxeaza. Natura. Singurul lucru care il iubesc cu adevarat la mine la tara. Adica, ce poate sa fie mai frumos decat sa ma plimb cu bicicleta ruginita pe ulitele abrupte din sat, cu vantul rascolindu'mi pe rand fiecare suvita de par si cu soarele in spate? Coborand pe dealul care pazeste intrarea in sat...cu ochii inchisi...cu mainile perpendiculare cu restul corpului, batand palma cu briza cu iz de camp...nici un mall sau vreun club nu se poate compara cu asta! Si apoi sa intru in curte trantind poarta, sa alerg dupa gaini si sa mangai calul...si apoi sa imi iau Gossip Girl'u imprumutat, sa fur semintele care i le-am adus chiar eu lu mamaie...si sa ma tolanesc pe cea mai accesibila capita...vai, miroase atat de frumos! ce daca o sa ma umplu de paie in cap sau daca imi murdaresc Vans'urile? momente ca astea sunt aproape unice. desigur, cimitirul din deal nu e o priveliste incantatoare, dar ridic ochii mai sus de acel deal...catre cer...catre nori. E un cer atat de perfect! Doar un nor. In rest curat. Cer curat. De mult nu am mai vazut asa ceva...si apoi imi amintesc asta vara...tot la tara...era 12 noaptea...nu aveam somn...plec in camasa de noapte...desculta...fur o tigara de la tataia...ma duc in gradina. caruta lu tataie era acolo...plina cu paie...ma asez in ea...si ma uit la cer cu tigara in mana...cerul era la fel cum era astazi...doar ca in loc de soare era luna. dar era atat de frumos...lumina lunii lumina tot. vedeam tot. dar era minunat...am fumat repede tigara, in caz ca se trezeste cineva si ma vede...si am stat acolo...in caruta...si m'am uitat la luna...aerul verii intra prin camasa de noapte si imi mangaia corpul...si intra in mine si nu mai iesea...si era perfect...nimeni nu ma deranja...ma gandeam la orice. cred ca niciodata nu m'am simtit ca atunci...goala...libera...singura...senzatie once-a-life...si totusi...am plecat...nu de alta, dar cine ar fi venit si mi'ar fi stricat momentul de comuniune cu natura...ar fi zis sa sunt nebuna, ca fac vraji sau ceva de genul asta...si am plecat...am infulecat rapid un mic ca sa nu miros a tutun...si m'am intors...si am adormit...I'll never forget that night...daca stam sa ne gandim, majoritatea lucrurilor care ne sunt dragi...sunt atat de marunte...o poza...un medalion...un biletel...o amintire...lucruri mici dar mari. lucruri fara pret dar de nepretuit. lucruri comune dar unice. si apoi...vedem ca viata e frumoasa pentru cine stie sa si'o faca frumoasa. sarac sau bogat. frumos sau urat. prost sau destept. oricine stie sa se bucure de lucrurile simple poate sa fie fericit. si, thank god, lumea e plina de lucruri marunte...in plus oricine isi poate face un lucru marunt din orice. endless possibilities. si cum zicea un slogan de la o firma destul de cunoscuta...Life's Good!

Niciun comentariu: