sâmbătă, 1 martie 2008

eu

nu m-am culcat pentru ca nu am chef.

mai umplu si io asta pe aicea. nu stiu de ce fac blog. cred ca din cauza ca aici vreau sa scriu multe din conceptiile mele idioate pentru ca sa le citesc mai tarziu si sa imi dau seama daca sunt idioate sau nu.

ce sa zic? stuff 'bout me. ce'mi trece prin cap. ca de, e la moda:) si mie mi place sa scriu despre mine, de ce sa neg?

sunt o persoana foarte greu de inteles

cateodata am impresia ca vorbesc dar nimeni nu ma intelege.

am pus numele asta blogului de la o melodie care imi place foarte mult. si da. stiu ce inseamna Tailor 8-

imi iubesc prietenii. pentru mine ei sunt mai importanti decat familia.

imi place sa fac din tantar armasar.

iubesc culoarea verde. iubesc orice are culoarea verde (mai putin legumele)

sunt de parere ca trandafirata are cel mai yucky miros din lume.

imi e frica de uscatoarele din toalete.

imi e frica de baloane.

imi e frica de masini.

camera mea este intr'o permanenta dezordine.

sunt o fire destul de open-minded. sunt in stare sa discut despre orice.

iubesc trupa Maroon 5. de fapt, iubesc melodiile lor. toate. no exception. si il idolatrizez pe Adam Levine.

imi place sa am dreptate.

de 2 saptamani am o pufarina mov sub birou dar nu vreau sa o iau de acolo. e pufarina mea.

imi place fffff mult engleza, o fac de la 2 ani si incerc mereu sa imi imbunatatesc vocabularul in engleza.

imi place literatura.

sunt o fire dezorganizata si foarte imprastiata.

urasc sa mi se zica "din cauza ta".

ochii mei se fac galbeni cand e foarte soare afara.

mi se par analfabete persoanele care folosesc "ua" in loc de "oa" (gen...suare, imi e fuame)

imi place muzica lui Colbie Caillat desi sunt sigura ca majoritatea populatiei romane habar nu are cine e.

imi place sa merg la cumparaturi. sa cumpar orice.

sunt de parere ca manelele ar trebui interzise.

iubesc marea, iubesc sa inot, iubesc sa ma bronzez.

azi am castigat o dezbatere si sunt mandra de mine si de coechipierele mele.

btw, fac debate si imi place foarte mult, atat ceea ce fac acolo cat si persoanele cu care fac:)

nu cred in: horoscoape, noroc, preziceri, ghicit in tot felu de chestii, superstitii, semne bune/rele

dar cred in dumnezeu, desi nu imi place sa merg la biserica. si imi spun rugaciunea aproape in fiecare seara:)

imi iubesc iPodul. il ador.

nu imi place sa imi periez mocheta din camera. e foarte enervant.

nu mai fumez! ^:)^

imi plac foarte mult excursiile pe care le organizeaza Cristina.

nu imi place sa stau in casa. daca ar fi dupa mine as sta toata ziua afara. cu oricine.

sunt dependenta de zahar. innebunesc daca stau o zi fara sa mananc ceva dulce. si vreau sa ma vindec. dar nu stiu cum.

Coca-Cola rulz!!!!!! Pepsi e nasol.

imi place Scps u

nu stiu sa gatesc decat cartofi prajiti si oua.

urasc din toata inima mea rosiile, ceapa, usturoiul, maslinele, mustarul si tot ce este amar.

fac foarte foarte urat cand ma imbat.

am o minte bolnava.

unul din idolii mei e Carrie Bradshaw (NU Sarah Jessica Parker, ci personajul in sine) atat comportamental cat si vestimentar.

mi se spune ca nu sunt feminina dar vreau din tot sufletul meu sa ajung sa ma imbrac ca carrie bradshaw...mi se pare foarte feminina:)

iubesc sa im fac prieteni noi si iubesc ca prietenii noi sa ajunga foarte buni prieteni.

chiar daca ma chinui sa o fac, nu pot sa intarzii. nu stiu de ce. don't ask.

iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.iubesc vara.

imi place sa mananc ce imi place. :D

imi place sa dorm.

imi place sa lenevesc.

am o alunita in spranceana.

urasc sa nu se tina cont de parerea mea.

urasc din toata inima cand o persoana spune ca face ceva dar nu face.

am un rucsac pe care e desenata pucca. dar mie nu imi place pucca. mi se par niste desene de copii retardati.

in schimb imi place Ed Edd and Eddy, Cow and Chicken, Tom and Jerry si Naruto:X:X:X:X:X:X

urasc filmele/desenele dublate. dar pt desenele de mai sus am rabdare. mai putin naruto k ma uit p net subtitrate.

visul meu cel mai mare e sa stau la casa mea si sa ma intretin singura.

urasc cafeaua. e scarboasa:)

ma enerveaza calculatorul si telefonul meu.

orice ating deteriorez, lovesc, daram, stric, murdaresc.

pa.

Un comentariu:

Anonim spunea...

:))) da hai ca unele nu le stiam