vineri, 29 februarie 2008

De azi...

De azi dau pagina. De azi vreau sa schimb ceva. Nu stiu ce. Nu stiu de ce am ales ziua de azi. Dar de azi vreau sa schimb ceva.
De azi vreau sa fiu mai ordonata.
De azi vreau sa imi respect mai mult mama.
De azi vreau sa invat mai mult.
De azi vreau sa imi fac noi prieteni.
De azi vreau sa ma fac verde/albastra/mov in cap.
De azi vreau sa nu mai mananc junk-food.
De azi vreau sa imi infrunt fobiile (teama de baloane, de uscatoare de toaleta si masini)
De azi vreau sa imi pun postere cu Maroon 5 in camera.
De azi vreau sa scap de dependenta mea de zahar.
De azi vreau sa iubesc. Pe bune.
De azi vreau sa trec peste ce nu am putut sa trec 10 luni.
De azi vreau sa am mai multa grija de unghiile mele.
De azi vreau sa muncesc mai mult, sa pun mai mult suflet in ceea ce fac.
De azi vreau sa fiu "a pain in the ass" pentru mai putina lume.
De azi vreau sa imi iubesc viata.
De azi vreau sa imi iubesc tatal.
De azi vreau sa devin mai responsabila.
De azi vreau sa daruiesc mai mult.
De azi vreau sa primesc mai mult.
De azi vreau sa scap de ticurile mele enervante (frecat la ochi, dat din picior, cuvantul "frate")
De azi vreau sa (ma) stresez mai putin.
De azi vreau sa pastrez curatenia.
De azi vreau sa vorbesc mai putin dar sa spun mai multe.
De azi vreau sa schimb ceva.

Sigur...nu o sa reusesc sa schimb tot ce vreau. Si desigur...astea nu sunt toate lucrurile pe care vreau sa le schimb. Dar nu conteaza. Totusi...DE AZI incepe.

Un comentariu:

Anonim spunea...

De azi vreau sa iubesc. Pe bune.
buna, buna asta :P
si eu am avut faza cu unghiile :-j